خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز جنگ سخت اقتصادی علیه ملت ایران در جریان است و به لطف الهی و با جاری بودن فرهنگ غدیر و ولایت در جامعه، جبهه دشمنان شکست خورده است.
کد خبر: ۹۱۶۵۹۶۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

جبهه دشمنان با وجود فرهنگ غدیر و ولایت در جامعه شکست خورده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین علیی در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با تبریک و گرامیداشت دهه امامت و ولایت و ایام عید سعیدغدیر اظهار داشت: دین بدون پذیرش ولایت دین نیست.

وی با تشریح ابعاد و آثار جاری شدن امر ولایت در جامعه گفت: انقلاب اسلامی شعبه‌ای از واقعه غدیر بود و روح ولایت را در کالبد دین دمید و به دین نسخه حکومتی بخشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: دین قبل از انقلاب مانع ظلم دشمن نبود و علت دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی از همین جا نشأت می‌گیرد چون برای دنیای دشمنان خطرساز شد.

وی با اشاره به تهدیدات موجود علیه انقلاب اسلامی بیان داشت: امروز جنگ سخت اقتصادی علیه ملت ایران در جریان است و به لطف الهی و با جاری بودن فرهنگ غدیر و ولایت در جامعه، جبهه دشمنان شکست خورده است.

علیی با اشاره به اهمیت جایگاه جوانان در پیشبرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: به برکت مجاهدت و حضور خالصانه جوانان مومن انقلابی، مقام معظم رهبری، چشم امیدشان را به قشر جوان حزب الهی دوخته‌اند و با همت این جوانان، باید انقلاب اسلامی روز به روز قدرتمندتر شده و به پیش برود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه تیپ32 انصارالحسین(ع) خاطرنشان کرد: تیپ انصارالحسین(ع) یگان بسیار مهمی ا ست و مهمترین مأموریت‌های سپاه در سطح استان و مناطق مأموریتی به این یگان همیشه پیروز واگذار شده است و این یگان در همه مأموریت‌های خود خوش درخشیده و سرفراز مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات