جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در مراسم یاد واره شهدای روستای گردمیران سفلی بخش بلبان آباد گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه تمام مردم ومسئولان است.
کد خبر: ۹۱۶۵۹۷۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در روستای گردمیران سفلی با حضورمردم، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان، بخشدار بخش بلبان آباد در مسجد روستای گردمیران سفلی برگزار شد.

در این مراسم معنوی سرهنگ دوم پاسدار صادق جمالی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با اشاره به جایگاه رفیع شهدا بیان داشت: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید کسانی که در راه خداوند کشته می‌شوند مرده نپندارید بلکه زنده هستند و نزد پروردگار رزق وروزی می‌خورند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان گفت: امروز زنده نگه داشتن و احیای یاد و خاطره شهدا وظیفه تک تک افراد جامعه و مسئولین است ما امروز وظیفه خود دانستیم در خدمت خانواده معظم شهدا به خاطر ازخود گذشتگی فرزندانشان و همچنین ایثاری که آنان در این راه تحمل کردند باشیم، زیرا این ایثار و فداکاری با هیچ چیزی قابل جبران نیست و درد دوری و هجران فرزندان برای والدین بسیار سخت و قابل درمان نیست.

سرهنگ جمالی گفت: ایثار و جهاد کبیر که خداوند در قرآن می‌فرماید مقابله با کفاراست که شهدا در جهاد کبیر و مبارزه با استکبار جنگیدند که وظیفه ماست همه به پاسداشت فداکاری و رشادت شهدا یاد و خاطره شهدا را از یاد نبریم و برای حفظ این راه به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب یاد آوری کنیم که این امنیت و آسایش براحتی به دست ما نیامده است.

سرهنگ جمالی بیان داشت: امروز خدمات انجام شده به مردم زیر نظرامنیت پایدار در کشوراست و تمام ابعاد این امنیت حاصل و ثمره خون شهداست که برای حفظ این راه باید تلاش کنیم که این فرهنگ به نسل‌های جدید منتقل شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات