خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: اردوهای جهادی نفش مهمی در محرومیت‌زدایی و سازندگی در مناطق محروم و دورافتاده دارند.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۰۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم افتتاح اردوی جهادی شهید هدایت در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه گفت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های جهادی بر پایه سازندگی استوار است.

ریحانی افزود: اردوهای جهادی نفش مهمی در محرومیت زدایی و سازندگی در مناطق محروم و دورافتاده دارند.

وی تصریح کرد: جهادگران بسیجی در طول انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و سازندگی‌های بعد از جنگ تحمیلی نقش بسزایی داشتند.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه اظهار کرد: تشکیل سازمان بسیج سازندگی با صدور فرمان رهبری گام مهمی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی بود.

وی بیان کرد: جوانان بسیجی و جهادگر پایبند به ارزش‌های اخلاقی و ولایت مدار و متدین و منظم و جان بر کف هستند.

سردار ریحانی از حضور گروه جهادی شهید هدایت به منظور ارائه خدمات درمانی به محرومین در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: این تیم جهادی از که از ۲۴ مرداد در کرمانشاه حضور دارند تا ۳۱ مرداد ماه خدمات درمانی و فرهنگی به مردم محروم بخش سرفیروزآباد ارائه می‌کنند.

سردار ریحانی تصریح کرد: گروه جهادی هدایت که هم اکنون بیش از ۵۰۰ نفر عضو دارد با بخشی از نیروهایش در منطقه هلشی کرمانشاه، خدمات پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی ارائه خواهند کرد.

فرمانده سپاه استان عنوان کرد: گروه جهادی مذکور در قالب فعالیت های فرهنگی نیز به مباحثی چون مشاوره خانواده و مسائل مربوط به حوزه زنان و کودکان می پردازند. همچنین در حوزه معرفی محصولات فرهنگی نیز با توجه به منطقه حضور فعالیت می کنند.

وی گفت: علاوه بر کادر درمانی در حوزه های پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی، تعدادی روانشناس و مشاور دینی نیز این گروه ها را همراهی کرده و به مردم خدمات ارائه خواهند کرد.

ریحانی افزود: ۱۸۰ نفر از اعضای این گروه جهادی درمانی- فرهنگی هم اکنون در کرمانشاه مستقر هستند و طی دو روز آینده فعالیت خود را در منطقه هلشی آغاز خواهند کرد.

این فرمانده ارشد نظامی گفت: اعضای این گروه از سراسر کشور هستند و در قالب متخصصان در حوزه های مختلف درمانی، به مردم منطقه محروم سرفیروزآباد با مرکزیت هلشی خدمات درمانی ارائه می کنند.

 

ارسال نظرات