مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت:26 مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۳۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: 26 مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.

وی افزود: سال 1369 سال پر تلاطمی برای مردم ایران بود، روز 26 مرداد سال 1369 بالاخره جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی را که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده بودند و در دست دشمن اسیر شده بودند به وطن بازگرداند.
 
حجت الاسلام اربابی بیان کرد: میهن اسلامی  در 26 مرداد، شاهد اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند. اینان سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند.
ارسال نظرات