نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ایرانی‌ها تحت زعامت ولایت‌فقیه با اقتدار در آب‌های بین‌المللی حضور فیزیکی دارند و معادله‌ساز هستند.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۳۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جمع نیرو‌های مسلح مستقر در پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال منجیل اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران جزء ارتش‌های بی‌نظیر دنیاست و تمام کارشناسان نظامی نیز به این موضوع اذعان دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن تبریک سالروز ولادت امام دهم شیعیان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی ارتش افزود: ولایت‌فقیه موجب اقتدار مسلمانان و شیعیان شده است و ما نیز به برکت رهبری داهیانه رهبر انقلاب و عزتی که مردم به نیرو‌های مسلح دادند شاهد موفقیت‌های بسیار هستیم.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به جایگاه نیرو‌های مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور فرماندهان افتخار‌آفرین ابراز داشت: مکتبی بودن نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران موجب متفاوت شدن نیرو‌های مسلح ما در مقایسه با دیگر نیرو‌های مسلح جهان شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایرانی‌ها تحت زعامت ولایت‌فقیه با اقتدار در آب‌های بین‌المللی حضور فیزیکی دارند و معادله‌ساز هستند خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) مروج ولایت‌فقیه در انقلاب اسلامی است بنابراین همه باید بدانند ولایت فقیه، ولایت اسلام است.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، آزاد شدن نفتکش ایرانی در جبل‌الطارق را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: انگلیس از ترس اقدامات ایرانی‌ها در خلیج فارس، نفتکش ایرانی را با احترام آزاد کردند.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها برای منافع کشور در آب‌های بین‌المللی حضور ندارد بلکه برای حراست از آرمان‌های عقیدتی در آب‌های بین‌لمللی حرکت می‌کند تصریح کرد: موضوع مذکور از جمله مولفه‌های مهم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به خدمت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت یک رهبری الهی اشاره کرد و ابراز داشت: مقام معظم رهبری حامی نیرو‌های مسلح هستند البته مردم نیز با دل و جان از نیرو‌های مسلح حمایت می‌کنند، زیرا نیرو‌های مسلح برخاسته از دل مردم ولایتمدار و انقلابی هستند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح ایران دارای عقبه بسیار سالم و نورانی هستند خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح ایران به گذشته خود افتخار می‌کنند البته به گذشته حاکمان و پادشاهانی که در دوران قبل از انقلاب حکومت می‌کردند افتخار نمی‌کنیم، زیرا آن حاکمان، افرادی ترسو و بزدل بودند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ایران پهپاد جاسوسی آمریکا را سرنگون کردند و این موفقیت جای افتخار دارد بیان کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حتی یک وجب از خاک وطن را به بیگانگان ندادند و امروز بصیرت و دشمن‌شناسی نیرو‌های مسلح در نظام اسلامی بسیار اهمیت دارد.

وی بر تربیت جوانان آینده‌ساز توسط فرماندهان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و افزود: فرماندهان باید در قوای مسلح، جوانان مؤمن را تربیت کنند، زیرا ایمان اساسی‌ترین امری است که همه به آن نیازمندیم و عزت و افتخار ملت در سایه انقلابی بودن است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دلداده، ولی امر مسلمین هستند تصریح کرد: آمادگی دفاعی همیشگی برای مقابله با حرکت‌های نامتقارن دشمن اهمیت دارد و اگر جوانان ما بصیرت نداشته باشند در میدان نبرد نمی‌توانند ایفای نقش کنند.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه تربیت جوانان خلاق و مبتکر باید از شاخصه‌ها و ویژگی‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران باشد اظهار داشت: به جوانان در نیرو‌های مسلح بیاموزید که سلسله مراتب را در رده‌های نظامی رعایت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات