دلخوش رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی: مأموریت و رسالت بانک توسعه تعاون در طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زایی دولت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است
کد خبر: ۹۱۶۶۱۵۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، دلخوش رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی: مأموریت و رسالت بانک توسعه تعاون در طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زایی دولت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سید کاظم دلخوش نماینده شهرستان صومعه سرا حین بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون مورد استقبال سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت این بانک قرار گرفت، ضمن تأکید بر اهمیت نقش تأثیرگذار این بانک در حمایت از تعاون گران و کارآفرینان و حضور در طرح‌های اشتغال‌زایی دولت اظهار داشت: سازوکار و فرآیندهای لازم برای تقویت سرمایه‌ای بانک توسعه تعاون توسط مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های دولتی به‌خوبی انجام گردیده است و عملکرد بانک در طرح‌های ملی، پیشینه خوبی از خدمت و سازندگی در ذهن مسئولین و دست‌اندرکاران به‌جای گذاشته است.

دلخوش وجود مشاغل و حرفه‌های روستایی و عشایری را ظرفیتی بی‌بدیل در اقتصاد کشور دانست و ابراز امیدواری نمود با تسهیل فرآیندها و حمایت‌های موردنیاز، گام‌های بلندی در رونق تولید و محصولات روستایی و عشایری برداشته شود.

در این بازدید سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت ضمن تشریح گزارش عملکرد بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، حضور بانک در این طرح را از افتخارات بانک تلقی نمود و ظرفیت‌های روستا را در ایجاد ارزش در تولید داخلی کشور حائز اهمیت دانست.

شایان‌ذکر است غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر تا ۲۷مردادماه در سالن هشت نمایشگاه بین‌المللی تهران پذیرای مراجعین و علاقه‌مندان می‌باشد

ارسال نظرات