سردار استاد حسینی فرمانده سپاه البرز در جمع آزادگان ساوجی گفت:

سرنگوني پهباد آمريكايي ، پيام قدرت ايران را مخابره كرد/مقاومت آزادگان، نمایش قدرت معنوی رزمندگان بود

سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز در همایش آزادگان در ساوه ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: وقتی سامانه رهگیری و موشک بومی ایران که نسبت به اس 300 روسی نیاز به خدمه و تجهیزات کمتر و سرعت آماده سازی بیشتری دارد توانست پیشرفته ترین پهباد آمریکایی را رهگیری و ساقط کند علاوه بر دشمنان حتی کشورهای همسویی مانند روسیه و چین ، قدرت ایران را باور کردند در واقع سرنگوني پهباد آمريكايي ، پيام قدرت ايرران را مخابره كرد.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۶۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرزدر همایش آزادگان در ساوه افزود: پس از اثبات قدرت ایران به آمریکا ، نفت کش متخلف انگلیسی را هم توقیف کردیم تا حاکمیت خود بر خلیج فارس را به نمایش بگذاریم و شاهد بودید که روباه پیر هم با وجود ناوها و هواپیماهایش در منطقه نتوانست کاری کند.

سردار استاد حسینی بیان کرد: انگلیسی ها می خواستند نفت کش ایرانی را با نفت خود به طور همزمان معاوضه کنند ولی ایران با قدرت قبول نکرد تا انگلیس مجبور به آزادی زودتر نفت کش ایرانی شود و منتظر بماند تا ایران پس از سیر قانونی ، به تخلف نفت انگلیسی رسیدگی کرده و آزاد کند.

وی با اشاره به مستندات تاریخی ادامه داد: در زمان رضا پهلوی ، سران سه ابرقدرت بی خبر و بی اجازه وارد ایران شده و جلسه ای برای جنگ جهانی گذاشتند و حتی اجازه حضور شاه ایران را در جلسه ندادند ولی حالا آنها حتی برای عبور از تنگه هرمز باید از ایران مجوز داشته باشند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به نتایج قدرت نظامی در سایر زمینه های اقتصادی و تعاملات جهانی اظهار کرد: حجاج ایرانی که امسال به سفر معنوی حج رفته اند از عزت و احترام بیشتر ایرانی ها نسبت به سال گذشته توسط سایر مسلمانان خبر ارسال می کنند و حکومت آل سعود هم کارشکنی ها را کم کرده است.

وی افزود: این قدرت نمایی ایران حتی موجب شد که کشورهای آلمان، اسپانیا و ژاپن حاضر نشود در ائتلاف ضدایرانی آمریکا شرکت کنند و امارات هم آماده خروج از جنگ یمن شود.

سردار استاد حسینی با تقدیر از نقش آزادگان در انتقال پیام انقلاب به عراق گفت: ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسیر بعثی ها ، نمایش اعتقادات و قدرت معنوی رزمندگان اسلام حتی در اسارت بود و بسیاری از تبلیغات دشمن را خنثی می كرد.
وی ادامه داد: حاج آقا ابوترابی سید آزادگان با وجود شكنجه ها و سختگیری ها از رسالت خود كوتاه نیامد و درس اخلاق و مقاومت را در داخل خاك دشمن تدریس كرد.

 

ارسال نظرات