خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)

مجموعه آموزشی شهدای مدافع امنیت و فروشگاه زیتون لشکر مقدس امام حسین (ع) افتتاح شد

با حضور فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان( عج)، جمعی از شورای سپاه استان، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) ساختمان اموزشگاه یگانی و فروشگاه زیتون لشکر امام حسین (علیه السلام ) افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۸۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ،به نقل از روابط عمومی لشکر امام حسین (علیه السلام) با حضور سردار فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) وجمعی از مسئولان ساختمان آمزشگاه یگانی و فروشگاه زیتون در ستاد لشکر امام حسین (ع) افتتاح شد.

سردار فدا در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های لشکر در ابعاد مختلف به ویژه حضور در منطقه جنوب شرق کشور، برای رزمندگان لشکر آرزوی موفقیت روز افزون کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان از مسئولان لشکر درخواست کرد از فروشگاه حداکثر استفاده را در خصوص خدمات دهی به کارکنان استفاده نمایند.

وی از مسئولان ذی ربط خواست علاوه بر خدمات دهی به کارکنان به خانواده های بسیجیان وایثارگران وبازنشستگان نیز توجه ویژه ای داشته باشند

فدا در افتتاح ساختمان آموزش نیز ضمن قدردانی از مسئولان به دلیل دعوت از پیشکسوتان لشکر از آن‌ها درخواست کرد در امر آموزش از تجربیات این عزیزان کمال بهره برداری را انجام دهند.

سرهنگ هاشمی پور فرمانده لشکر امام حسین(علیه‌السلام) نیز ضمن تبریک دهه ولایت به حاضران توضیحاتی در خصوص فعالیت های انجام شده در خصوص ساخت اماکن بهره برداری شده داد

وی در ادامه گفت: در آستانه عید غدیر و به یاد شهدای مدافع امنیت ساختمان آموزشگاه یگانی را به نام این عزیزان نامگذاری کردیم و امیدواریم همواره در راه این شهدای عزیز گام برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار