خبرهای داغ:
یکی از مسئولان سپاه آذربایجان شرقی در عجب شیر:
یکی از مسئولان سپاه آذربایجان شرقی با تبریک میلاد با سعادت امام هادی(ع)، دهه امامت و ولایت و سالروز بازگشت آزادگان به کشور، انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از جریان غدیر و نهضت امام حسین(ع) دانست.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۹۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر رزمی در آیین جشنواره مالک اشتر سپاه عجب شیر، شهدا را سند حقانیت انقلاب اسلامی خواند و افزود: در جریان انقلاب اسلامی و پیشبرد امور به تعبیر امام و رهبر فرزانه انقلاب، دست عنایت الهی همواره پشتیبان ملت ایران و کاملا محسوس بوده و طبق وعده و سنت الهی عنایات خداوند شامل حال ملت شده است.

وی ولایت ولی فقیه را ادامه امامت ائمه معصومین(ع) عنوان و بیان کرد: با وجود شدیدترین تحریم ها، جنگ تحمیلی، فتنه و ترور و برنامه های مختلف دشمن علیه ملت بزرگ ایران در سایه ولایت فقیه و با اراده و سنت الهی جمهوری اسلامی ایران دست برتر قدرت منطقه، جهان اسلام و حتی جهان است.

 رزمی هدف نهایی انقلاب اسلامی را زمینه سازی برای ظهور صاحب اصلی عالم دانست و تاکید کرد: زندگی در جامعه اسلامی به رهبری ولی فقیه توفیق و افتخار بزرگی است که شامل حال ملت ایران شده است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها عامل خیر و برکت بوده است، اضافه کرد: در هر زمینه ای روحیه بسیجی و اراده جهادی و انقلابی بوده موفق و سربلند بوده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها