در پیام تبریک فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:
سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر نمود.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۰۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰

                                                                                                          تسلیم پذیری در برابر دشمن در بنیه شخصیتی ملت ایران وجود ندارد

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوشهر سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر نمود. متن پیام به شرح زیر است:

 
                                                    بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ مردادماه را بدون شک باید از روز‌های بزرگ و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی دانست. در این روز بزرگ، شجاعت‌ها، شهامت‌ها، پایمردی‌ها و استقامت بی‌نظیر آزادگان سرافراز ما به ثمر نشست و با بازگشت پیروزمندانه به خاک پاک میهن اسلامی، قامت بلند و همیشه استوار خود را پس از تحمل سال‌ها زجر و فشار و شکنجه از سوی دژخیمان بعثی، بر همگان نمایاندند و ثابت کردند که تربیت یافتگان مکتب همیشه پیروز انقلاب اسلامی، در هر جا و تحت هر شرایط سخت و جان فرسایی که باشند، با توکل بر خدا و ایمان به وعده‌های تخلف ناپذیر او و در سایه صبر و استقامت مثال زدنی خود، پیروزی قاطعانه خود را بر دشمن رقم می‌زنند و هرگز به شکست نمی‌اندیشند.

آزادگان عزیز نمونه‌های برجسته‌ای از ره آورد‌ها و دستاورد‌های امت مسلمان ایران از دوران دفاع مقدس هستند که ثابت کردند در سایه ولایتمداری و به برکت پایبندی به اسلام اصیل، در اساس و بنیه شخصیتی ملت ایران، شکست و تسلیم پذیری در برابر دشمن راه ندارد و این ملت، در سایه مقاومت پیروزمندانه در برابر فشار‌های دشمنان، اراده خود را تحت هر شرایطی بر دشمنان، تحمیل خواهد نمود و اثبات خواهد کرد که پیروزی و عزت، از آن خدا و پیامبرش و مومنان راستین است.

امروز نیز که دشمنان اسلام و ایران تمام مساعی خود را برای جلوگیری از پیشرفت و اقتدار این مرز و بوم و عقب نگه داشتن آن، به کار گرفته‌اند، باید با الهام گرفتن از استقامت پیروزمندانه آزادگان عزیز و سرافراز و در سایه ولایتمداری و عمل نمودن به تدابیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، دشمنان را ناکام گذاشت و ظرفیت‌های بالقوه داخلی را در سایه تولید و تلاش ملی، شکوفا کرد تا این ملت در تمام عرصه‌ها و برای همیشه، پیروز و شکست ناپذیر باقی بماند.

اینجانب فرا رسیدن سالروز بازگشت قرمانانه آزادگان صبور و سرافرازمان را به میهن عزیز اسلامی تبریک عرض می‌کنم و به روح پاک و مطهر امام راحل عظیم‌الشان (ره) و ارواح مقدس شهدای همیشه جاوید اسلام، انقلاب و دفاع مقدس، به خصوص شهدای مظلوم آزاده، درود می‌فرستم و امیدوارم همگان بتوانیم پاسدار شایسته‌ای برای حراست از دستاورد‌های آزادگان سرافراز باشیم.

علی رزمجو

۲۶ مرداد ۱۳۹۸

پایان خبر/
ارسال نظرات