جهادگران عرصه دامپزشکی اینبار در منطقه عشایر نشین گلزار بردسیر

تقی زاده بیان کرد: برای اولین بار در استان کرمان یک تیم دام پزشکی به منطقه ی  عشایر نشین گلزار بردسیر اعزام شده است و همچنین  گروه پزشکی شهید ثقفی در رودبار جنوب و گروه عمرانی فرخ یزدانپناه در شهداد از دیگر گروه های جهادی بوده است.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۳۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مهدی تقی زاده مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد: از ابتدای تابستان تا به امروز بالغ بر ۵۰ گروه جهادی به مناطق مختلف اعزام  توسط بسیج دانشجویی استان کرمان شده است.

تقی زاده بیان کرد: برای اولین بار در استان کرمان یک تیم دام پزشکی به منطقه ی  عشایر نشین گلزار بردسیر اعزام شده است و همچنین  گروه پزشکی شهید ثقفی در رودبار جنوب و گروه عمرانی فرخ یزدانپناه در شهداد از دیگر گروه های جهادی بوده است.

وی افزود : تعداد ۱۰۰  نفر جهادگر در دو مرحله به روستای سیل زده ی علاونه فای شهرستان حمیدیه  اعزام شده اند که در دو مرحله زیرسازی، ساخت و ساز کار انجام شده است و در نهایت ۲۰ منزل مسکونی توسط این جهادگران تعمیرشده است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمان از اعزام گروه دوم  جهادی به شهرستان حمیدیه در هفتم شهریور ماه خبرداد: این تیم بالغ بر ۶۰ نفر است که به همراه این گروه نیرو های متخصص از جمله  گچ کار، کاشی کار و… اعزام می شوند.

تقی زاده در خصوص گروه هایی که در حال حاضرکار جهادی انجام می دهند گفت: گروه جهادی شهید فرامرزی در کوهستان منطقه ی چاه ابراهیم در حال ساخت یک  مدرسه است.

وی تصریح کرد :این مدرسه دارای شش کلاس است که کارهای عمرانی آن رو به پایان است ودر مرحله ی گچ کاری و کارهای داخلی به سر می برد.

این مقام مسئول  دیگر کار های بسیج دانشجویی جهت محرومیت زدایی عنوان کرد: در حاشیه ی شهر کرمان سه منزل مسکونی  در حال ساخته شدن است که  این منازل واقع در محله های صنعتی، ابوذر و اسدآبادی است و صاحب این خانه ها  افرادی اند که زیر نظر بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمان در ادامه افزود: ساخت این سه منزل مسکونی به پایان رسیده است و در حال حاضر کارهای داخلی آن در حال انجام است .

تقی زاده مطرح کرد:در روز عید قربان۶۰۰  بسته ی گوشت در محله های شهرک صنعتی و سیدی در بین  ۶۰۰ خانوار توزیع شده است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمان ابراز داشت: ۵۰ گروه جهادی تا پایان شهریور ماه برنامه ریزی شده است که به مناطق چاه ابراهیم، چاه داد خدا، جازموریان و ریگان  اعزام می شوند.

تقی زاده در خاتمه بیان کرد:ازدواج پنج زوج جوان در حاشیه شهر کرمان به مناسبت عید غدیر توسط گروهان جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار