خبرهای داغ:
محمد گل زاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان:
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از  اعزام  ۴۰۰ نفر از جوانان پایگاه های بسیج این شهرستان به مناطق محروم خبر داد و گفت: این افراد در زمینه های عمرانی، علمی، آموزشی، فرهنگی  و بهداشتی خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۴۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی، در مراسم تجلیل از خبرنگاران کاشان، با بیان این که آزادگان حتی در بدترین شرایط زیر شکنجه حاضر به پشت کردن به مقدسات خود نشدند، گفت: هیچ آزاده ای حاضر نشد به حضرت امام خمینی (ره) پشت کند و برخی از آنان زیر شکنجه به شهادت رسیدند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان این که آزادگان رسالت زینب گونه خود را به درستی به آیندگان منتقل کنند، افزود: آزادگان با ایمان و اعتقادی که داشتند از ارزش ها دفاع کردند.  

وی در ادامه با گلایه از عدم تبیین درست فرهنگ غدیر در جامعه، اظهار کرد: هرچند در ۴۰ پایگاه بسیج شهرستان کاشان جشن های غدیر برگزار می شود، اما برای تبیین و تفهیم فرهنگ غدیر و ولایت، نیاز به کار بیشتری است.

عمومهدی همچنین از  اعزام  ۴۰۰ نفر از جوانان پایگاه های بسیج این شهرستان به مناطق محروم خبر داد و گفت: این افراد در زمینه های عمرانی، علمی، آموزشی، فرهنگی  و بهداشتی خدمات رسانی می کنند.

وی از اعزام یک گروه جهادی روحانیون و طلاب به مناطق محروم نیز خبر داد و افزود: جهادگران با حضور درمناطق محروم در ساخت مسجد، حسینه، حمام، سرویس بهداشتی، غسالخانه و ... مشارکت دارند.

 در پایان این مراسم از خبرنگاران کاشان از جمله سیدمصطفی دولت آبادی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار