نماینده بندرعباس در مجلس با بیان اینکه مبارزه قاطع با مفسدان نشان داد که با کسی تعارفی وجود ندارد، گفت: امیدوارم رویه «علی‌وار» آیت‌الله رئیسی همچنان موجب افزایش رضایتمندی جامعه شود.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۴۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین هاشمی تختی‌نژاد نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی درباره اقدام قاطع آیت‌الله رئیسی رئیس دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و افزایش امید در جامعه گفت: اقدامات آیت‌الله رئیسی در برخورد با مفسدین امید زیادی را در جامعه ایجاد کرده و آنچه در جامعه کاملا مشهود است آن است که مردم شوق و امید تازه‌ای را نسبت به اقدامات انقلابی و قاطع دستگاه قضا با رانت خواران پیدا کرده‌اند.

وی افزود: مبارزه قاطع با مفسدین در نظام جمهوری اسلامی که اخیرا توسط تیم مدیریتی قوه قضائیه صورت گرفته نشان داد که با هیچ کسی تعارفی وجود ندارد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: دستگاه قضا مرکز اجرای عدالت در کشور است و اقدامات جدی و قاطع قوه قضائیه که بدون ملاحظه و تعارف با کسی صورت گرفته و نگاهی به جایگاه و افراد و پست و پشتوانه‌ای نشده است، امید فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است.

تختی‌نژاد خاطرنشان کرد: امیدوارم تیغ برنده و علی‌وار آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه همچنان تیز بوده و موجب افزایش رضایتمندی جامعه شود.

وی افزود: ارزیابی‌های صورت گرفته در جامعه پس از اقدامات اخیر دستگاه قضا در مبارزه با رانت خواران نشان می‌دهد که وی محبوبیت خاصی پیدا کرده و عملکرد عدالت‌گونه وی موجب دلگرمی جامعه شده است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نمایندگان مردم در خانه ملت پشتیبان اقدامات آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه در مبارزه با مفسدین هستند و اگر دستگاه قضا برای برخورد قاطع با رانت‌خواران نیازمند قوانین لازم است آماده همکاری با این قوه هستیم.

تختی‌نژاد با اشاره به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان و شفافیت حقوق مدیران می‌تواند کمک حال قوه قضائیه بوده و مردم نیز به نظام دلگرم شوند. 

وی خاطرنشان کرد: از اینکه همزمان طرح اعاده ااموال نامشروع مسئولان در قوه قضائیه از سوی آیت‌الله رئیسی پیگیری شده و وی آئین‌نامه اجرایی آن ابلاغ شده است، تشکر می‌کنیم و این موضوع نشاندهنده آن است که آیت‌الله رئیسی عزم بسیار جدی در برخورد با موضوعاتی دارد که سال‌های سال خاک خورده و نیازمند اجرای فوری است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «نظارت قوه قضاییه تقویت شود» ، «قوه قضائیه و سازمان بازرسی جلوی احتکار رو بگیرد!» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

ارسال نظرات