فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه آیت‌الله مصباح‌یزدی از ابتدا مبارز واقعی بوده و همواره در برابر انحرافات شجاعانه ایستاده است، گفت: بنده سخنان برخی اصلاح‌طلبان درباره آیت‌الله مصباح را قبول ندارم.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۴۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، صادق خرازی دبیرکل حزب اصلاح‌طلب ندای ایرانیان در کارگاه نقد مستند «آن زمستان؛ برشی از زندگی آیت الله مصباح یزدی» گفت: بنده آیت الله مصباح را فیلسوف صمدانی، مفسر و عالم ربانی می دانم و جایگاه ویژه ای برای این شخصیت بزرگوار قائل بوده و هستم.

 

وی آیت الله مصباح یزدی را بزرگترین متفکر حوزه عنوان کرد و افزود: به نظر بنده این مستند چهره واقعی آیت الله مصباح یزدی را نشان نداده است از این لحاظ که شخصیت ایشان بسیار والاتر از شخصیتی است که در مستند نمایش داده شده است و برخی چیدمان ها مورد نظر جامعه مخاطب نخواهد بود.

این کارشناس با تأکید بر این که جا داشت زوایای مختلفی از زندگی سیاسی و مبارزاتی آیت الله مصباح یزدی در این مستند نمایش داده می شد، ادامه داد: برخی فریم های نمایش داده شده در مستند مورد پذیرش جامعه امروز با توجه به التهابات موجود نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ماهیت و نفس کار ساخت این مستند بسیار خوب و بزرگ است و ابداع جدیدی در حوزه است که امیدوارم با موفقیت روزافزون همراه باشد ولی بهتر است برخی کمبودهای موجود در مستند برطرف شود.

خرازی با بیان این که آیت الله مصباح یزدی از ابتدا مبارز واقعی بوده و هست و همواره در برابر تحریف ها و انحرافات ایستاده و شجاعانه برخورد کرده است، گفت: بنده سخنان برخی دوستان اصلاح طلب درباره آیت الله مصباح یزدی را قبول ندارم، چون ایشان بیش از 50 سال است که در میدان واقعی مبارزه قرار دارد و شخصیت هایی همچون ایشان در حوزه بسیار کم هستند.

وی در پایان پرداختن به زوایای مختلف زندگی آیت الله مصباح یزدی اعم از دوره های مبارزاتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و همچنین نحوه مقابله ایشان با تحریف و انحرافات موجود در اوایل انقلاب و جامعه امروز را ضروری دانست و بیان داشت: آیت الله مصباح یزدی از معدود علمایی است که تغییری در اعتقادات و نظریات شان اتفاق نیفتاده و ثابت قدم در مسیر مبارزه با منحرفان ایستاده اند.

ارسال نظرات