رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم مفاسد اقتصادی، رانت خواری‌ها و منفعت طلبی و سودجویی با اقدامات قاطع آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه هر چه سریع‌تر از کشور رخت برببندد.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۵۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در باره اقدام قاطع آیت‌الله رئیسی، رئیس دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و افزایش امید مردم در این زمینه گفت: آیت‌الله رئیسی در مدتی که مشغول فعالیت بودند هم در بازسازی قوه قضائیه و پاکسازی دستگاه قضا بسیار مؤثر بودند و هم در برخورد با مفسدان اقتصادی و رانت خواران عمکلرد بسیار خوبی داشتند.

وی افزود: بسیار امیدوارم که مفاسد اقتصادی، رانت خواری‌ها و منفعت طلبی و سودجویی با اقدامات قاطع آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه هر چه سریع‌تر از کشور رخت برببندد و اگر مبارزات و مقابله با آنها ادامه پیدا کند قطعا تاثیر بسیار خوبی در روند پیشرفت و پیشبرد انقلاب خواهد گذاشت.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی تصریح کرد: با اقدامات قاطع دستگاه قضا در مبارزه با مفسدین امید مردم در جامعه افزایش پیدا کرده و وقتی ما در جامعه با مردم روبرو می‌شویم آنها به این اقدامات دستگاه قضا بسیار خوشبین هستند ضمن اینکه جایگاه قوه قضائیه ارتقاء بسیار خوبی پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «نظارت قوه قضاییه تقویت شود» ، «قوه قضائیه جلوی دزدی های کوچک را بگیرد» ، «برخورد قاطع و سریع دستگاه قضا با کارمندان یا روئسای تضییع کننده بیت المال در دولت» ، «قوه قضائیه و سازمان بازرسی جلوی احتکار رو بگیرد!» ، «درخواست ورود قوه قضاییه به کنترل قیمت ها در تمام زمینه ها» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

ارسال نظرات