رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: رسانه‌ها باید به تامین ارزش‌ها و آرمان‌های نیازمند جامعه توجه و اهتمام ویژه داشته باشند و در راستای رسالت خود در ترویج و گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی گام‌های موثری بردارند.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۶۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

رسانه‌ها باید به تامین ارزش‌ها و آرمان‌های نیازمند جامعه توجه ویژه داشته باشند

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی لطفی در دیدار با مدیر کل کمیته امداد خمینی (ره) اردبیل، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به اندازه‌ای در جهان تاثیرگذار است که آزادی، سلطه و تسط و نفوذ قدرت‌های بزرگ در دنیا پرچم صلح و آزادی بالا برود.

وی افزود: به غیر از کشورهای اسلامی در آمریکا و حتی در خود قاره اروپا مردم به این قدرت دست یافته‌اند که می‌توانند در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستاده و از حق و حقوق خود دفاع کنند و این قدرت ایستادگی در برابر ستمگران نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.

انقلاب اسلامی کسی نمی‌توانست از حقوق خود در مقابل ستمگران و ظالمان دفاع کند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با بیان اینکه مردم کشورهای این قدرت دفاع از حق و حقوق خود را مدیون انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی کسی نمی‌توانست از حقوق خود در مقابل ستمگران و ظالمان دفاع کند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمامی مردم مظلوم کشورهای ستمگر و ظالم قدرت دفاع از حق و حقوق خود را یافته‌اند و مردم کشورهای این قدرت دفاع از حق و حقوق خود را مدیون انقلاب اسلامی هستند.

لطفی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بحث شرقی و نه غربی را در جهان محقق کرده است بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران شعار نه شرقی و نه غربی را در جهان محقق کرده است و این نشان می‌دهد که اگر دنیا دهکده جهانی باشد دهکده باورها، ادیان و مذهب‌ها است که انقلاب اسلامی این را به دنیا هدیه کرده است.

وی انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور حکومتی الهی دانست و اظهار کرد: در حال حاضر انقلاب اسلامی گستره بسیاری در جهان پیدا کرده است در مقابل آن قدرت های بزرگ و استعمارگر توطئه‌ها و هجمه‌های بسیاری را علیه ایران اسلامی انجام می‌دهند که به امید خداوند متعال ما می‌توانیم با عبور از نقشه‌های شوم دشمنان مقدمه ظهور حکومت الهی به دست حضرت امام زمان(عج) باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با تاکید بر تاریخ منطقه و مسلمانان قبل انقلاب اسلامی گفت: اگر نگاهی به تاریخ قبل از انقلاب اسلامی و مسلمانان بیاندازیم درمی‌یابیم که تا قبل از انقلاب اسلامی مردم منطقه و مسلمانان مسلمان بودن خود را به مردم سایر مناطق جهان نمایان می‌کردند اما بعد از انقلاب اسلامی و تاثیر آن در جهان مسلمانان به دین اسلام و انقلاب اسلامی افتخار کرده‌اند.

لطفی ولایت فقیه را جانشین پیامبران و اهل بیت(ع) عنوان کرد و افزود: با توجه به روایات و احادیثی که از امام زمان (عج) به دست ما رسیده است به موضوع ولایت فقیه تاکید ویژه‌ای شده است و ولایت فقیه جانشین پیامبران و اهل بیت(ع) در کشورهای اسلامی است و به هدایت دینی مردم و مسائل روز جامعه می‌پردازد و باعث شده است که مسلمانان با وحدت به پیشرفت و توسعه دست یابند.

رسانه‌ها باید به تامین ارزش‌ها و آرمان‌های نیازمند جامعه توجه ویژه داشته باشند

رسانه‌ها باید به تامین ارزش‌ها و آرمان‌های نیازمند جامعه توجه ویژه داشته باشند

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید به تامین ارزش‌ها و آرمان‌های نیازمند جامعه توجه ویژه داشته باشند تصریح کرد: رسانه‌ها باید به تامین ارزش‌ها و آرمان‌های نیازمند جامعه توجه و اهتمام ویژه‌ داشته باشند و در راستای رسالت خود در ترویج و گسترش ارزشهای انقلاب اسلامی گام‌های موثری بردارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل هدایت جامعه را در تمامی حوزه‌ها وظیفه مهم رسانه‌ها دانست و اظهار داشت: یکی از مهمترین و اساسی ترین وظایف و رسالت‌های رسانه‌ها و خبرنگاران هدایت جامعه در عرصه‌های مختلف اعم از خبری، سیاسی و اجتماعی است.

وی خبرنگاران را افسران جنگ نرم عنوان و بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در میدان جنگ نرم و توطئه‌های دشمنان علیه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل اقدامات و نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی کنند.

ارسال نظرات