جانشین سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل همواره آماده پشتیبانی و تجهیز جهادگران برای خدمت‌رسانی در مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی است.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۷۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
‌بسیج سازندگی اردبیل آماده پشتیبانی و تجهیز جهادگران است /همواره برای خدمت به مردم تلاش کنیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،سرهنگ پاسدار عباس نوظهور در مراسم افتتاحیه اردو‌های جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عامل موفقیت جهادگران نیت و هدف خیر در راستای محرومیت‌زدایی است و دانشجویان جهادگر باید با بهره‌گیری از تخصص و مهارت‌های خود علاوه‌بر آموزش مردم برای آگاه‌سازی مردم از هجمه‌ها، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم وشمنان علیه مردم ایران اسلامی نیز تلاش کنند.

وی با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب افزود: جهادگران بسیجی باید خالصانه و برای مردم در راستای محرومیت‌زدایی گام‌های موثر و تاثیرگذاری بردارند همچنین جهادگران باید تلاش برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را جزو اولویت‌های خود قرار داده و برای تحقق آن نیز تلاش کنند.

نوظهور گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در اردو‌های جهادی را امری ضروری دانست و تصریح کرد: براساس آمار‌ها و منابع اعلام شده تنها ۱۰ درصد از مردم از چیستی و چرایی اقتصاد مقاومتی آگاهی کامل دارند و ۹۰ درصد از مردم از بحث اقتصاد مقاومتی چیزی نمی‌دانند بنابراین گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در اردو‌های جهادی را امری ضروری است و باید در این راستا گام‌های تاثیرگذاری در جامعه برداشته شود.

جانشین سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل با تاکید بر اینکه باید همواره برای خدمت به مردم تلاش کنیم بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل همواره آماده پشتیبانی و تجهیز جهادگران برای خدمت‌رسانی در مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی است تا عدالت و پیشرفت در جامعه تحقق یابد.

وی با بیان اینکه جهادگران در راستای ارتقای دانش و آگاهی مردم نیز تلاش کنند اظهار کرد: ایمان یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین لوازم تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ایمان به خداوند متعال و اعتقاد قوی و محکم به امداد غیبی یکی از مهم‌ترین وسایلی است که جهادگران بسیجی باید با بهره‌گیری از آن در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند.
ارسال نظرات