خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دیدار با جمعی از آزادگان استان گفت: آزادگان بهترین دوران زندگی خود را در اردوگاه‌های رژیم بعثی عراق گذرانده و رنج فراوانی را تحمل کرده اند و این ایثار بزرگ با هیچ چیز مادی قابل جبران نیست و آن‌ها قطعا بهترین پاداش را از خداوند متعال دریافت خواهندکرد.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۹۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس ، همزمان با 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک وطن، جمعی از آزادگان استان فارس با آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در این دیدار اظهار داشت: جنگ دیروز، جنگ نظامی بود و امروز دشمنان در زمینه اقتصاد وارد شده اند و جنگی که به ما تحمیل کرده اند یک جنگ اقتصادی است.

امام جمعه شیراز بیان کرد: همان طور که ملت شریف ایران اسلامی دیروز در زمینه مبارزه نظامی با دشمنان هوشیارانه عمل کرد و صحنه های سخت و دشوار آن روز را پشت سر گذاشت، امروز نیز هوشیارانه عمل خواهدکرد.

آیت الله دژکام با بیان اینکه مشکل اشتغال امروز یکی از اساسی ترین مشکلات آحاد جامعه و ایثارگران است، عنوان کرد: من امسال در صحبت هایی که در خطبه های نمازجمعه و دیدار با مسئولین استان فارس داشته ام چندین بار تاکیدکرده ام که این استان نیاز به ایجاد حدود 90 هزار شغل دارد و ما توقع داریم در سال جاری 30 هزار شغل در سطح استان ایجاد شود که اگر این موضوع اجرا شود، شاهد حل بسیاری از مشکلات جامعه خواهیم بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: آزادگان برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی فداکاری بزرگی کرده اند و بسیاری از این عزیزان، بهترین سال های جوانی خود را در  اردوگاه های رژیم بعثی عراق گذرانده و رنج فراوانی را تحمل کرده اند و این ایثار بزرگ با هیچ چیز مادی قابل جبران نیست و آن ها قطعا بهترین پاداش را از خداوند متعال دریافت خواهندکرد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون من به عنوان یک خادم در خدمت شما خواهم بود و برای حل مشکلات معیشتی شما آزادگان سرافراز هرجا که احتیاج است از آبروی خود نیز خرج خواهم کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز در این دیدار عنوان کرد: آزادگان در راه عهد و پيماني که با خدا بسته بودند، ثابت قدم ایستادند و مقاومت کردند و در این راه، سال ها رنج فراق و دوری از میهن و خانواده را تحمل نموده و دژخیمان رژیم بعثی عراق نیز سخت ترین شکنجه ها و آزارهای جسمی و روحی را بر آن ها روا داشتند و این موضوع نه تنها موجب استضعاف آن ها نشده بلکه قدرت ایمان و اتحاد آن ها را نیز محکم تر و قوی تر از پیش نمود.

رجبعلی راهی با بیان اینکه ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بیش از 43 هزار آزاده تقدیم کرده است، آمار آزادگان استان فارس را حدود دوهزار و 200 آزاده اعلام کرد.

وی افزود: امروز فرزندان این عزیزان نیز راه پرافتخار پدران خویش را ادامه می دهند و در سنگر علم و بالندگی در راه پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی خود گام برمی دارند و وجود قشر کثیری از دانش آموزان و دانشجویان ممتازتحصیلی و نخبگان شاهد و ایثارگر نیز گواهی بر این مدعا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها