مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: هم اکنون در شهرک صنعتی سلطانیه ، واگذاری زمین به متقاضیان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۹۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ایرج احمدی در دیدار با فرماندار شهرستان سلطانیه اظهار کرد: تاکنون سه فقره قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک صنعتی سلطانیه منعقد گردیده است.

 

وی افزود: زیرساخت های مورد نیاز از قیبل آب و برق و همچنین زیرسازی و عملیات خاکی، خیابان کشی، جدولگذاری ساختمان نگهبانی و سردرب در شهرک صنعتی سلطانیه اجرا گردیده و مخابرات شهرک نیز در حال اجرا می باشد.

 

احمدی در خصوص تامین گاز این شهرک نیز گفت: طراحی شبکه گاز شهرک صورت گرفته و در مرحله آغاز عملیات اجرایی می‌باشد که امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از پروژه گازرسانی در این شهرک باشیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تا کنون 110 میلیارد ریال در این شهرک هزینه شده است، اظهار داشت: برای تامین 25 مگاوات برق شهرک نیز قراردادی با شرکت برق منطقه ای منعقد گردیده است.

 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اظهار داشت: با توجه به موقعیت مکانی شهرک صنعتی سلطانیه انتظار می‌رود استقبال سرمایه گذاران از این شهرک مطلوب باشد.

 

در ادامه فرماندار سلطانیه نیز با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذار درجهت سرعت بخشی به روند توسعه و آبادانی منطقه، تاکید کرد: اخذ معافیتهای مالیاتی برای ایجاد صنایع فولاد با وسعت قریب به 15 هکتار در شهرک صنعتی سلطانیه می تواند عامل مشوقی برای سرمایه گذار این طرح باشد.

 

حسین رحمانی هزاررود به موقعیت مثال زدنی شهرک صنعتی جدیدالاحداث سلطانیه اشاره نموده و گفت: با توجه به اینکه سلطانیه به نوعی در مرکز استان و در بین شاهراههای جاده ای و ریلی مهم و حساس منطقه واقع شده، می تواند در زمینه صنعت و سرمایه گذاری بطور چشمگیر نمود یابد.

 

این مسئول به شعار امسال مبنی بر رونق تولید اشاره داشته و تاکید ساخت: رویکرد مدیریت شهرستان مبتنی بر بهره گیری از تمامی ظرفیتهای ممکن در راستای جذب سرمایه گذاران بوده که نگاه ویژه مدیران استانی را می طلبد.

 

وی همچنین به قرارگیری سلطانیه در میان مناطق برخوردار اشاره داشته و افزود: این شاخصه که باعث محرومیت سلطانیه از معافیتهای مالیاتی حوزه تولید و صنعت می گردد، بایستی مدنظر ارگانهای مربوطه گردد چراکه شکوفایی ظرفیتهای شهرستان سلطانیه مستلزم عوامل تشویقی و ترغیبی سرمایه گذاران اعم از معافیتهای مالیاتی می باشد.

 

گفتنی است شهرک صنعتی سلطنیه با مساحت 103 هکتار در اراضی روستای حسین آباد شهرستان سلطانیه قرار دارد.

 

ارسال نظرات