فرمانده سپاه الغدیر یزد؛

هنر ابزار شکل دهنده تفکر و فرهنگ اسلامی است/ از هنر های فاخر اسلامی حمایت می کنیم

سرهنگ «رضا پور شمسی» هنر را ابراز شکل دهنده تفکر و فرهنگ اسلامی دانست و گفت: : از هنر های فاخر در جامعه اسلامی حمایت می کنیم تا به دشمن اجازه جنگ فرهنگی را ندهیم.
کد خبر: ۹۱۶۶۳۱۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ «رضا پور شمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد در سی و یکمین همایش فصلی «اوج هنر» با اشاره به فضای مناسب کانون بسیج هنرمندان اظهار داشت: دلسوزی‌ها و پیگیری‌های بسیاری برای بهسازی این فضا انجام شده است.
وی با اشاره به کودتای ننگین ۲۸ مرداد افزود: نقش غربیان در غالب خبرنگاران، موسسات فرهنگی در این کودتای واضح است.
سرهنگ پور شمسی در بخش دیگری از سخنان خود بالاترین سطحی که برای یک انسان تعریف شده است؛ تفکر دانست و ادامه داد: تفکر نوع نگاه انسان به عالم و آدم است؛ و در ذیل تمدن می‌توان یک زندگی ایرانی و اسلامی تعریف کرد.
فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به نقش هنر در عصر‌های پیش از این تاکید کرد: هنر ابزاری است که تفکر و فرهنگ را شکل می‌دهند و از این روش می‌توان برای غلبه کشور‌ها به یکدیگر بهرمند شد و سهم هنر در بازآفرینی تمدن مسلم و مشخص است.
وی بادآور شد: هنر وقتی بر مبنای دینی و اسلامی قرار بگیرد هنر متعالی را شکل می‌دهد که این موضوع را می‌توانیم در آثار شهید آوینی ببینیم.
سرهنگ پور شمسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ هیبریدی که آمریکا علیه ایران آغاز کرده است، گفت: دشمنان در حوزه فرهنگ و ارزش‌ها با کشور ما مقابله می‌کنند و از ابزار موثر هنر خصوصا هنر غربی برای رسیدن به مقصد بهرمند خواهند شد.
فرمانده سپاه الغدیر هدف دشمن را تغییر و ایجاد بحران در تمدن اسلامی دانست و ادامه داد: از هنر‌های فاخر در جامعه اسلامی حمایت می‌کنیم تا به دشمن اجازه جنگ فرهنگی را ندهیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار