همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت و در راستای تقدیر از نفرات و رده‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین، جشنواره مالک اشتر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۳۱۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت و در راستای تقدیر از نفرات و رده‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین، جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین با حضور فرماندهان و مدیران و آحاد رده‌های مختلف اعم از خواهران و برادران در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ پاسدار شاپور حسن زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین- به تشریح اهداف و روش انتخاب برگزیدگان این جشنواره پرداخته و اظهار داشت: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جشنواره مالک اشتر در واقع نماد تکریم نیروی انسانی است" و هدف از اجرای این طرح قدردانی از زحمات فرماندهان و مدیران ساعی و تلاشگر و ایجاد انگیزه و رغبت در سایر فرماندهان و مدیران است.

سرگرد محمد پناهی مدیر تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه نمین نیز در این مراسم به تشریح خصوصیات و ویژگی‌های بارز مالک اشتر نخعی به عنوان فرمانده و سردار لشکر حضرت علی (ع) پرداخته و و لایتمداری و اطاعت پذیری و بصیرت را شاخصه بارز این فرمانده بزرگ جبهه اسلام عنوان نمود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار