افتخاری در گفت و گو با بسیج:

واقعه غدیرخم باید با ابزار و زبان امروزی برای نسل جوان شرح دهیم

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: واقعه های مهم تاریخ اسلام باید با ابزار و زبان امروزی بیان شود تا اثرگذاری و ماندگاری بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۶۶۳۳۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

 لاله افتخاری نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه عیدغدیرخم یکی از مهمترین مناسبت ها در دین مبین اسلام است، گفت: غدیرخم یعنی عید امامت و ولایت و اهمیت زیادی برای مسلمانان و به ویژه شیعیان جهان دارد و در شرایط امروزی هم توجه و اهمیت ولایت و امامت در جامعه، ضامن بقای انقلاب اسلامی است و اگر تا به امروز می بینیم که استکبارجهانی با همه تجهیزات و امکانات نتوانسته در مقابل ملت عظیم ایران اسلامی بایستد، به دلیل وجود گوهربار ولایت فقیه در کشورمان است.

وی ادامه داد: شاهد همجمه های رسانه ای و فرهنگی زیادی بر علیه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در کشورمان هستیم و این نشان می دهد که راه ما از اهداف استکبارجهانی به دور است و آنان تلاش خود را انجام می دهند تا باعث تضعیف چنین انقلابی شوند و ولایت فقیه، مهمترین رکن در کشورمان محسوب می شود و به همین دلیل، هجمه ها برعلیه رهبرمعظم انقلاب اسلامی از سوی مستکبران، روز به روز افزایش می یابد.

افتخاری با اشاره به اینکه واقعه غدیرخم باید به زبان امروزی برای نسل جوان شرح داده شود، خاطر نشان کرد: واقعه های مهم تاریخ اسلام باید با ابزار و زبان امروزی بیان شود تا اثرگذاری و ماندگاری بیشتری داشته باشد و اجرای نمایش بازسازی واقعه غدیرخم یکی از روش های جذاب برای نسل امروزی محسوب می شود که می تواند پیام غدیرخم را درک نمایند و پی به ارزش و اهمیت ولایت فقیه و امامت ببرند.

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان با بیان اینکه هنر مهمترین ابزار برای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه است، افزود: هنر یکی از ماندگارترین ابزارها در سطح جهان محسوب می شود و امریکا به عنوان شیطان بزرگ، تلاش می کند که از هنرهایی همچون سینما و فیلم سازی برای ترویج فرهنگ پوچ خود استفاده کند و ما نیز به عنوان شیعیان امام علیه السلام باید از هنرهای نمایشی، فیلم سازی، موسیقی و ... در جهت ترویج فرهنگ ناب محمدی و اسلامی بهره ببریم و مردم کشورمان و همچنین سایر کشورهای جهان را با ولایت و امامت امام علیه السلام آشناتر سازیم.

ارسال نظرات