مسئول سازمان بسیج مداحان البرز با بیان اینکه وظیفه مداحان پیوند حلقه های محبت و مودت بین مردم و ولایت است ، گفت : همه مداحان و شعرا باید بکوشند تا ولایت علی بن ابی طالب (ع) را تدوین کنند و مردم را به این سمت سوق دهند.
کد خبر: ۹۱۶۶۳۴۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

به گزارش سرویس مداحان خبرگزاری بسیج از کرج ،  مراسمی به مناسبت دهه امامت، با قرائت فرازهایی از خطبه غدیر با حضور جامعه بزرگ مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و جمعی از سادات جلیل القدر استان برگزار شد.

شوذب محمدی مسئول بسیج مداحان استان گفت : با توجه به این که وظیفه مداحان پیوند حلقه های محبت و مودت بین مردم و ولایت است لذا همه مداحان و شعرا باید بکوشند تا ولایت علی بن ابی طالب (ع) را تدوین کنند و مردم را به این سمت سوق دهند.

وظیفه مداحان پیوند حلقه های محبت و مودت بین مردم و ولایت است

وی افزود: اگر ما بتوانیم عطر و بوی ولایت و ولایتمداری را بیش از پیش درجامعه علوی پراکننده کنیم، در راستای تحکیم و تدوین این امر قدم برداشته ایم.

شوذب محمدی ادامه داد: امید است جامعه مداحان و ذاکران استان بتوانند این وظیفه خطیر خود را به خوبی انجام دهند.

علی اکبری مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیره استان گفت: امروز رساندن پیام غدیر یک وظیفه اساسی است و یکی از اقشار پیام رسان غدیر مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند لذا در این راستا این مراسم معنوی با حضور جامعه مداحان استان برگزار شد تا علاوه بر شناساندن بیشتر اهمیت غدیر و تشویق این قشر از جامعه در اشاعه فرهنگ ولایتمداری فرازهایی نیز از خطبه غدیر در این مکان مقدس قرائت شود.

وظیفه مداحان پیوند حلقه های محبت و مودت بین مردم و ولایت است

در پایان این مراسم معنوی که به همت اداره کل اوقاف استان، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری منطقه 5 کرج و سازمان بسیج مداحان استان برگزار شد علاوه بر قرائت فرازهایی از خطبه غدیر توسط ذاکران اهل بیت از سادات حاضر در مراسم تجلیل به عمل آمد و در پایان مزار شهدای گلگون کفن نیز غبار روبی و گلباران شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها