خبرهای داغ:
فرمانده حوزه موسی بن جعفر سرخه گفت: همه اقشار بسیج باید در حول محور مسجد حرکت کنند
کد خبر: ۹۱۶۶۳۷۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حمید بافتی، فرمانده حوزه موسی بن جعفر سرخه در فراخوان گردان ۳۰۴ الی بیت المقدس شهرستان سرخه در جمع بسیجیان با اشاره به حضور کمرنگ بسیجیان در این فراخوان و آسیب شناسی دلایل عدم حضور بسیجیان در این برنامه گفت: اقدامات و تلاش هایی به منظور فراهم نمودن یک مکان مستقل جهت استقرار و تهیه لباس برای بسیجیان گردان صورت گرفته است تا شرایط مساعدی برای بسیجیان این نیروهای پای کار و همیشه در صحنه فراهم آوریم.
وی با بیان اینکه مساجد در اولویت امور قرار دارند و باید همه ما برای تقویت و ارتباط هرچه بیشتر پایگاه ها و مساجد تلاش نماییم افزود: طبق برنامه های درنظر گرفته شده همه اقشار بسیج باید در حول محور مسجد حرکت کنند و این مهم تا حدودی تحقق یافته است با توجه به اینکه شاهد برگزاری بسیاری از کلاس های طرح جوانه های صالحین در مساجد هستیم و نوجوانان و جوانان در مساجد نقش پررنگ تری دارند و در عرصه بسیج و برنامه های مساجد فعالیت می کنند.
بافتی تصریح کرد: کارها و امورات مربوط به گردان باید مورد سازماندهی قرار گرفته و نواقص و مشکلات برطرف شود. همچنین کادر گردان، دسته ها و هسته ها باید پای کار بوده و تقویم کاری داشته باشند و هر بسیجی در هر بخش از گردان فعالیت دارد ضمن شناخت نسبت به مسولیت ها، وظایف خود را به نحو شایسته و مطلوب ایفا نماید. لازم به ذکر است در این برنامه عبدالحمید اختری به عنوان فرمانده گردان الی بیت المقدس تودیع و محمدرضا یعقوبی به عنوان فرمانده جدید گردان معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها