سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار از برگزاری آئین بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیر خم در شهرستان بیله‌سوار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۶۳۸۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری اظهار کرد: آئین بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیر خم در شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود.

وی به اهمیت و هدف از اجرای این نمایش اشاره کرد و گفت: غدیر خم در مکتب اسلام از اصول و ارکان دین مبین اسلام و رسالت اساسی حضرت نبی مکرم( ص) و شناسنامه شیعه است و رساندن هنرمندانه پیام واقعه غدیرخم به مردم کار دوستداران اولیاء الله و شما صاحبان قلم و رسانه‌ و اصحاب هنر است، قطعا اجرای این نمایش عظیم، واقعه تاریخی غدیرخم را در اذهان مردم تداعی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار تصریح کرد: با تمهیداتی که انجام شده در دهه امامت و ولایت این مراسم روز ۱۸ ذی‌الحجه مصادف با ۲۹ مردادماه سالروز عید غدیرخم ما بین روستای دمیرچیلو و روستای قره قاسملو روبه روی مجتمع تفریحی بالهارود با هنرنمایی نزدیک به ۳۰۰هنرمند برگزار می‌شود.

اختری بیان کرد: هماهنگی‌هایی با رسانه‌ها و شبکه‌های استانی سحر و سبلان انجام شده تا به صورت ویژه به این نمایش عظیم و تاریخی پرداخته شود و با توجه به مرزی بودن شهرستان بیله‌سوار، پیش بینی ما این است که اهالی کشورهای همسایه نیز از این مراسم دیدن خواهند کرد.

وی گفت: رساندن پیام واقعه غدیر با زبان هنر کار شما صاحبان هنر، رسانه و دوستداران اولیاء‌الله است و قطعا اجرای این واقعه کار میدانی بزرگی است که به فضل خداوند قدم برداشتن در راه امامت و ولایت موجب ارتقای ارزش‌های معنوی و گسترش فرهنگ ولایت در جامعه‌ خواهد شد.

ارسال نظرات