سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم اهدای 70 سری جهیزیه در شهر سوسنگرد شرکت کرد و خاطر نشان کرد: تا پایان مراحل بازسازی خانه های سیل زدگان، با تمام توان در کنارشان می مانیم.
کد خبر: ۹۱۶۶۴۴۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ امروز یک شنبه 27 مرداد ماه در مراسم اهدای 70 سری جهیزیه در شهر سوسنگرد حضور بهم رسانید.

گفتنی است در این روزها که که مصادف با ایام مبارک عید ولایت و امامت است، سپاه تهران بزرگ در نظر دارد 70 سری جهیزیه کامل را به 70 زوج جوان که در حادثه ی سیل دچار خسارت شده اند اهدا نماید. 

سردار محمد رضا یزدی در این مراسم خاطر نشان کرد: ما امسال در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» مبنی بر حمایت از تولید ملی و رونق تولید و همچنین امداد رسانی به سیل زدگان کشور، در قالب طرح همبستگی ملی و ساخت خانه های مردم با شعار «هر مسجد، یک خانه»، به کمک خیّرین و تولید کنندگان داخلی کشورمان، غیر از نوسازی و بازسازی منازل سیل زدگان، به یمن فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم و تاکیدی که در این ماه بر رسیدگی به نیازمندان و افراد بی بضاعت شده است، تعداد 70 جهیزیه را تدارک دیده ایم. 

سردار یزدی افزود: این اقلام که شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی، فرش 6 متری، اتوی بخار، پتو، لوازم آشپزخانه و لوازم مورد نیاز یک زندگی مشترک است به جوانانی تعلق می گیرد که در شُرف ازدواج اند و دچار آسیب های مالی شده اند. 

وی تصریح کرد: زوج هاى منتخب از ساكنان سوسنگرد، هویزه، بستان، سبهانيه، کوت سید نعیم و ابوحمیظه هستند و این جهیزیه ها، طی مراسم جشنی که امشب در ميدان شهردارى سوسنگرد با شعار «غدير، تجلي وحدت، مردم يارى و ولايت مدارى» برگزار می‌شود، به ایشان اهدا می شود. 

فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان افزود: به لطف خدا و با مشاركت شبانه روزی گروه هاى جهادى، زندگى در مناطق سيل زده جريان دارد و مردم مطمئن باشند که نیروهای جهادی ما با کمک خیّرین محترم، تا آخرین روزهای آماده سازی منازل شان و بازگشت زندگی شان به روزهای آرام قبل از سیل، در کنارشان خواهند بود. 

 

 

 

ارسال نظرات