فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت:ایران اسلامی هم اکنون در اوج اقتدار فرهنگی قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۶۶۴۴۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، کریم علی نژاد در همایش زنان پیشگامان دفاع از حریم ولایت که در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: باید خودمان در عمل نشان دهیم که نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی پایبند هستیم تا از این رهگذر مبلغ آرمان ها و ارزش ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در دهه امامت و ولایت قرار گرفته ایم، فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) همچنین حضرت زینب (س) پیشگامان دفاع از حریم ولایت بودند که باید بانوان این بزرگواران را برای خود الگو قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ضمن ابراز خشنودی از اینکه هم اکنون در اوج اقتدار فرهنگی قرار گرفته ایم، گفت: تفکر بسیجی،حرکت جهادی و مخلصانه در بین ملت ایران ریشه دوانده است.

علی نژاد بیان کرد: تفکر بسیجی علاوه بر اینکه کشورمان را مقابل گزندهای مختلف مصون نگه داشته بلکه سوریه و عراق را هم نجات داده است.

وی بر لزوم اهتمام برای اجرایی کردن بندهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد، گفت: بانوان به لحاظ اینکه در تربیت و شکل گرفتن باورها و اعتقادات نسل جدید نقش چشمگیری دارند، در این زمینه می توانند پیشگام شوند.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات