تحقق وعده مسئولین در اردوی میز خدمت جهادی؛
مشکل چندین ساله مردم در یکی از مناطق محروم استان کردستان که در میز خدمت جهادی وعده حل آن داده شده بود با پیگیری و تلاش مسئولین برطرف شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۴۵۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

 به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از کردستان، میز خدمت جهادی از سال گذشته به مرحله اجرایی رسیده است با هدف ارتباط مستقیم مردم و مسئولین، آشنایی بیشتر و نزدیک با مشکلات مردم، افزایش روحیه خدمتگزاری و جهادی در مسئولین و افزایش رضایتمندی مردم از نظام اداری کشور به خصوص در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهرها برگزار می‌شود. در این برنامه دستگاه‌های مختلف اجرایی با حضور در میان مردم پاسخگوی مشکلات و نیازمندی‌های مردم خواهند بود. پیگیری تحقق وعده‌های داده شده توسط مسئولین به مردم در میزهای خدمت جهادی از مهمترین بخشهای آن است که ثمرات این حرکت جهادی را به خوبی به تصویر می‌کشد.

روستای مامال شهرستان بانه از جمله این مناطق محروم است و یکی از مشکلات مردم که چندین سال از آن رنج می بردند عدم وجود جاده آسفالته بود. در هفته بسیج سال گذشته میز خدمت جهادی با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی مختلف در این روستا برگزار شد و با تلاش مسئولین محلی آسفالت این روستا وارد فاز اجرایی و  هم اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مشکل آسفالت روستای مامال شهرستان بانه حل شد

مشکل آسفالت روستای مامال شهرستان بانه حل شد

ارسال نظرات