فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه باید از گفتمان مقاومت و عدم سازش پذیری حمایت کرد گفت: گفتمان مقاومت باعث سربلندی و اقتدار کشور ما در دنیا شده است
کد خبر: ۹۱۶۶۵۱۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ جمشید اصحابی ظهر امروز در نشست خبری تجلیل از اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه ناحیه مرکزی رشت با تبریک ایام عید غدیر اظهار داشت: معنی شیعه بودن تبعیت کردن از ولایت است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه باید از گفتمان مقاومت و عدم سازش پذیری حمایت کرد افزود: گفتمان مقاومت باعث سربلندی و اقتدار کشور ما در دنیا شده است؛ به عنوان مثال دیدیم که سرنگونی پهپاد آمریکا و توقیف نفتکش دشمنان ما را ذلیل کرد.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) قبل از انقلاب فرمودند که انقلاب ما پیروز و به دنیا صادر خواهد شد بیان کرد: امروز انقلاب ما به دنیا صادر شده و مستکبران عالم از این ترس دارند.

اصحابی با بیان اینکه شرایط جمهوری اسلامی امروز با قبل انقلاب تفاوت بسیار زیادی دارد گفت: به فرمود: ه رهبر معظم انقلاب، دیگر دوران بزن و دررو تمام شده و به کوچک‌ترین تحرک دشمن واکنشی سخت نشان خواهیم داد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در شهرستان رشت افزود: بیش از ۶۰ مهندس بسیجی در شهرستان رشت کشاورزان را تحت پوشش قرار داده اند و با اهدا ملزومات مورد نیاز شیوه جدید کشاورزی را نهادینه کرده اند.

اصحابی با بیان اینکه در زمینه ساخت مسکن محرومان در حال فعالیت هستیم خاطرنشان کرد: خدمت به محرومان وظیفه سپاه است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه قبل از منعکس کردن اخبار، صحت آن را مطمئن شویم اظهار داشت: پرسش از انسان‌های خبره باید مدنظر خبرنگاران باشد تا بتوانند به خوبی اخبار خوب را در جامعه منعکس کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر با بیان اینکه بسیج فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف دارد گفت: بسیج مظلوم است، زیرا حجم کار‌هایی در که زمینه فرهنگی و اقتصادی انجام می‌دهد خوب بازتاب پیدا نمی‌کند.

به گزارش بسیج، در انتهای این مراسم از خبرنگاران استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات