مسئول تعلیم و تربیت سپاه بردسکن گفت:  اردوی جهادی دو روزه ارکان شجره طبیه صالحین سپاه بردسکن به 3 روستاهای عشایری این شهرستان خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۹۱۶۶۵۵۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
حجت الاسلام حسن محمدی  در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: دراین اردو سرمربیان و مربیان سرگروه‌های حلقات صالحین  علاوه بر سازندگی فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و مباحث احکام را داشتند.

 وی با بیان اینکه این اردوی جهادی  به صورت حوزه‌ای برنامه  ریزی شده است گفت:  اولین اردوی جهادی  ارکان شجره طیبه صالحین در  حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) بخش انابد برگزار شد که  بیش از ۱۵ نفر از  سرمربیان و مربیان  حلقات صالحین حوزه تعلیم و تربیت سپاه بردسکن  در روستا‌های عشایری رسن، اسماعیل آباد و صالحیه از توابع بخش انابد خدمت رسانی کردند.

 وی از  مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی را  حفظ و انسجام شبکه تربیتی  ارکان صالحین و درراستای  تحقق بخشیدن  به منویات مقام معظم رهبری نسبت به رفع محرومیت زدایی و  دغدغه‌های فرهنگی در مناطق محروم اعلام کرد.  

وی از جمله مهمترین آثار و برکات اردو‌های جهادی را به تقویت امید به زندگی و ایجادانگیزه برای حضور در جوامع روستایی و مناطق محروم، موفقیت در رفع بسیاری از محرومیت‌ها به ویژه در حوزه فقر فرهنگی  و ترویج  روحیه کار و تلاش اشاره کرد.

  مسئول تعلیم و تربیت سپاه بردسکن افزود: اردو‌های جهادی هم تمرین است و هم خودسازی و هم آشنایی با فضای جامعه می‌باشد و در واقع این اردو‌ها یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و احیاء فرهنگ و روحیه جهادی در جامعه است.

 حجت الاسلام محمدی گفت:  شعار ما در اردو‌های جهادی می‌سازیم تا ساخته  شویم  و خوشبختانه   اردو‌های جهادی باعث تقویت روحیه خدمت رسانی می‌شود.

وی ابراز داشت: رفع محرومیت زدائی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف این اردو‌های جهادی است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها