خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز گرامیداشت بازگشت آزادگان سرافراز به میهن ،مراسم غبارروبی و عطر افشانی همراه با تجلیل از جانباز هشت سال دفاع مقدس با شکوه خاصی در شهرستان هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۵۷۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱

 سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: وجود آزادگان سرافراز در برنامه های متنوع شهرستان از جمله مراسمات مذهبی موجود دلگرمی و ایجاد انگیزه برای همه ماها هست و ارزش این بزرگواران بسیار افتخار آفرین در جامعه اسلامی است.

 

وی افزود : از حضور پرشور و باارزش امام جمعه و دیگر مسئولان محلی ، بسیجیان ، پاسداران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گرامیداشت سالروز باز گشت آزادگان پس از سال ها رنج و سختی ، تقدیر می شود و ما هر کاری برای آزادگان انجام بدیم بازم کم است .

وی بابیان تجلیل از جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت: پس از مراسم غبار روبی و عطر افشانی از مزار شهدای گمنام، به همراه امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و تعدادی از مسئولان محلی از جانباز ۵۰ درصد که باز نشسته آموزش و پرورش هندیجان است دیدار و به شایستگی از این دلاور مرد هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: آزادگان سرافراز کشور آگاهانه به ندای امام لبیک گفته و در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی و مبارزه نمودند و اجازه ندادند کشور مورد تهدید و تجاورز قرار بگیرد تمام این رشادها و ایثارها مقدس و باارزش و ماندگار است.

وی بااشاره به ادامه راه شهدا و انتقال به نسل های آینده بیان کرد : همه ماها وظیفه داریم در حد توان با بهترین شکل ممکن همراه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی، ادامه دهنده راه شهدا باشیم و به عنوان یک الگوی مناسب رفتاری به نسل های کنونی و نسل های آینده منتقل نماییم .

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان تصریح کرد: نام و راه شهدا ، جانبازان و آزادگان همگی باارزش و موجب افتخار همه ماها هست و بایستی این فرهنگ را پرورش بدهیم و جامعه کنونی ما نیاز مند بازگویی خاطرات و اهداف شهدا و امام راحل و ایثار جانبازان و آزادگان سرافراز است‌.

وی تاکید بر ادامه تجلیل از آزادگان نمود و اظهار کرد : بهترین روش ایجاد انگیزه و تکریم همین تجلیل از آزادگان است که در ایران اسلامی اقدامات خوبی به همین منظور انجام می گیرد که از تلاش همه عوامل این برنامه های خوب تقدیر و تشکر می شود ‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها