امام جمعه میانه مسیر مستقیم را مسیر ترسیمی ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: بسیج همچون مالک اشتر، همواره در خط ولایت است و هیچ راهی جز خط ولایت نمی شناسد.
کد خبر: ۹۱۶۶۶۳۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی در جشنواره مالک اشتر سپاه میانه، با بیان اینکه سپاه به درستی نام جشنواره برترین های خود را مالک اشتر انتخاب کرده است، گفت: مالک اشتر از وفادارترین یاران امیرالمومنین(ع) بود و تا پایان عمرش حتی ذره ای در دفاع از ولایت سستی نکرده و همواره در رکاب مولای خویش بود.

   وی با اشاره به خدمات، تلاش ها و دستاوردهای بسیج، اظهار داشت: بسیج اثبات کرده است که مالک گونه مطیع ولایت است و امروز سربلندی و اقتدار کشور در سراسر جهان، نتیجه استقامت آنان است.

حجت الاسلام محمدی بر الگوگیری از معصومین(ع) و یاران مطیع آن ها، تاکید کرد و گفت: اگر سبک زندگیمان علوی گونه و مالک اشتر گونه باشد، دشمن هرچند هم تلاش کند تا ما را بکوبد، هرگز موفق نخواهد شد و دنیا و آخرت، عزیز خواهیم بود.

   جشنواره مالک اشتر با هدف معرفی رده ها و نفرات برتر بسیج با حضور بیش از 300 نفر از بسیجیان و مسئولان در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی میانه برگزار شد.    

ارسال نظرات
پر بیننده ها