فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل:

واقعه غدیر خم در شهرستان زابل بازسازی می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: مراسم بازسازی واقعه غدیر خم روز سه شنبه با حضور مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار سیستان در زابل برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۶۶۶۷۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  زابل در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل، گفت: واقعه تاریخی غدیر خم با هنر مندی بیش از 200 بسیجی با شعار«یا علی ابن ابیطالب..»  همزمان با روز عید غدیر خم در شهرستان زابل بازسازی می‌شود.
 
وی با اشاره به این مطلب که  این برنامه تاریخی از سال 91 در شهرستان زابل اجرا شده و امسال برای هشتمین سال متوالی بازسازی خواهد شد، افزود: بازسازی واقعه غدیر برای اولین بار در استان سیستان و بلوچستان در شهرستان زابل در سال ۹۱ اجرا شد که مورد استقبال مردم دارالولایه سیستان قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار حسینی بیان کرد: در همین راستا نیز با توجه به اهمیت واقعه غدیر و بازگویی آن به جوانان هر ساله این واقعه بازسازی، که مورد استقبال بی نظیر شهروندان سیستانی نیز قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل ادامه داد: در سال گذشته بازسازی واقعه غدیر در شهرستان زابل جزو برترین‌های کشور انتخاب شد که بیش از ۲۰ هزار نفر از نزدیک آن را مشاهده کردند.

ثمره حسینی بیان داشت: در سال جاری نیز بازسازی این واقعه بزرگ روز سه شنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۶ به آدرس انتهای هیرمند شمالی رو به روی پمپ ابراهیمان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل خاطرنشان کرد: پیشبینی می‌شود که امسال بیش از ۳۰ هزار نفر در این مراسم حضور بهم برسانند.
ارسال نظرات