مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با همت گروه پزشکی جهادی شهید محمد حسن قاسمی تعداد 5 هزار و 800 بیمار در 7 روستای شهرستان هیرمند خدمات پزشکی، درمانی رایگان دریافت کردند.
کد خبر: ۹۱۶۶۶۸۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی فاطمه کمیلی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که بیشترین پیشرفت های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مرهون تفکر و فرهنگ بسیجی است، گفت: پزشکان جهادگر امروز با همین تفکر و فرهنگ جهت خدمت رسانی به محرومین پا به عرصه خدمت رسانی در قالب گروه های پزشکی جهادی گذاشته اند.
 
وی با اشاره به این مطلب که  گروه جهادی شهید محمد حسن قاسمی که از 18 مرداد ماه سال جاری با حضور در  بیمارستان شهدای شهرستان هیرمند اقدام به ویزیت و درمان رایگان بیماران محروم کرده است، افزود: ایسن گروه علاوه بر حضور در بیمارستان به صورت سیار در 7 روستا از توابع شهرستان هیرمند حضور پیدا کرده و تعداد 5 هزار و 800 نفر از بیماران نیازمند را ویزیت و این بیماران از خدمات رایگان پزشکی درمانی جهادگران پزشک بهره مند شده اند.

فاطمه کمیلی  ادامه داد: در همین راستا بیش از دو هزار ویزیت رایگان تخصصی و عمومی و همچنین هزار اقدام تخصصی پزشکی انجام شد.

وی ادامه داد:  این گروه جهادی که با همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در منطقه هیرمند به مدت یک هفته فعالیت داشته  است  دو هزار اقدام تخصصی دندان پزشکی، 800 اقدام تخصصی زنان و زایمان و همچنین بازدید بهداشتی و بررسی 100 منزل روستایی از دیگر اقدامات پزشکان این گروه جهادی در شهرستان هیرمند بوده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: گروه جهادی شهید قاسمی متشکل از ۱۵ پزشک شامل هشت متخصص، چهار دندانپزشک، یک پزشک عمومی و پنج پزشک زنان و زایمان بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت فرهنگی و آموزش کارآفرینی در هفت روستا شهرستان هیرمند از دیگر اقدامات این پزشکان در این مدت بوده است.
ارسال نظرات