فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:استعدادها و ظرفیت های مناسبی در گروه های مردمی و خودجوش وجود دارد که اولا شناسایی آنها اولویت مهم و دوما ساماندهی آنها نیز باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.
کد خبر: ۹۱۶۶۶۸۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

2380304_935.jpg (1280×959)به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در جریان این بازدید با اشاره به اقدامات قابل توجه گروه مردمی خواهران در حوزه بازسازی قبور مطهر شهدای اراک گفت: زحمات و اقدامات قابل توجه این گروه که به شکل کاملا مردمی و خودجوش انجام شده بسیار قابل تقدیر است و جا دارد از زحمات کلیه اعضای این گروه تشکر لازم را داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ارزش این کار مردمی بودن و خودجوشی آن است افزود: عده ای داوطلب از چند ماه پیش برای بازسازی قبور مطهر شهدای اراک پای کار آمده اند نشان می دهد نسل جدیدی به شهدا ارادت و احترام خاصی قائل است.

وی با اشاره به خدمات موثر سایر گروه ها در قبور مطهر شهدا بیان داشت: گروه های زیادی در مجموعه گلزار شهدا مشغول به فعالیت هستند که نیاز است کلیه اقدامات برای اثر گذاری بیشتر هماهنگ باشند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت بسیج جامعه زنان در این موضوع استفاده شود گفت: کاری که شروع شده باید کل استان مرکزی را در برگیرد و مجموعه سپاه و کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی هم از اینگونه اقدامات ارزشمند حمایت خواهد کرد.

وی انگیزه و شوق سایر گروه های خودجوش را قابل تقدیر دانست و افزود: استعدادها و ظرفیت های مناسبی در گروه های مردمی و خودجوش وجود دارد که اولا شناسایی آنها اولویت مهم و دوما ساماندهی آنها نیز باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه عنایات و توجهات شهدا در خصوص خدمات به آنها قطعا در زندگی ها نمود خواهد داشت گفت: در کارهای مردمی و خودجوش اخلاص نتیجه بخشی موثری به اقدامات می دهد و بدین جهت باید وجهه مردمی بودن آنها حفظ شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه باید از اینگونه اقدامات ارزشمند مستندات مناسبی تهیه شود افزود: برخی از مستندات انسان را با آن اقدام همراه می کند و بدین جهت که این کار برای شهدا می باشد نیاز است حساسیت ها و ظرافت های خاص آن در مستند آورده شود.

وی تهیه گزارشات خبری در این خصوص را اولویت دیگری دانست و گفت: رسانه ها باید اینگونه اقدامات را به گفتمان تبدیل کنند و می توان با فرهنگ سازی در مورد شهدا اینگونه اقدامات را به سایر شهرستان ها و حتی استان های دیگر انتقال داد.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات