رئیس ستاد دهه امامت و ولایت در هرمزگان:

برگزاری مراسم عید غدیر در اقصی نقاط هرمزگان/ از اجتماع بزرگ غدیریون تا پخت ۲۰۰ هزار دست غذای نذری

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت در هرمزگان با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذا در سراسر استان در عید غدیر پخت و توزیع شود، گفت: در سال جاری برنامه های شاخصی روز غدیر در اقصی نقاط هرمزگان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۶۶۶۹۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام احمد عامری، رئیس ستاد دهه امامت و ولایت در هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه امروز قدرت اسلام در برابر فتنه های بزرگ و پیچیده بزرگ همه غرب و غرب زده ها را دچار حیرت کرده است، اظهار کرد: قدرت امروز ایران اسلامی از برکت غدیر و حکومت در سایه ولایت است.

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت در هرمزگان با تاکید بر اینکه خبرنگاران زبان گویای غدیر هستند، عنوان کرد: به برکت اینکه پرچم کشور مزین به غدیر و پرچمدار آن ولایت فقیه است ان شاالله به قلم خبرنگاران جایگاه غدیر به گوش جهانیان خواهیم رساند.
عامری با اشاره به اینکه بنیاد بین المللی غدیر در هرمزگان از سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت کرده است، بیان کرد: در سال جاری برنامه های شاخصی روز غدیر در اقصی نقاط هرمزگان برگزار می شود.
وی با اشاره به شاخص ترین برنامه عید غدیر در هرمزگان بیان کرد: برنامه اجتماع بزرگ غدیریون تحت عنوان بیعت با ولایت در مسجد جامع بندرعباس با حضور ۱۰ هزار شهروند هرمزگانی برگزار می شود.
رئیس ستاد دهه امامت و ولایت در هرمزگان افزود: در اجتماع بزرگ غدیریون ۳۰ نفر از طلاب حوزه های علمیه استان توسط آیت الله مقتدایی، عضو جامع مدارسین قم ملبس خواهند شد.
عامری عنوان کرد: در اجتماع بزرگ غدیریون با ۱۰ هزار پرس غذا از شهروندان پذیرایی و بسته های فرهنگی نیز توزیع می شود.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذا در سراسر استان در عید غدیر پخت و توزیع شود، گفت: در اکثر نقاط هرمزگان پخت غذای نذری عید غدیر صورت می گیرد.
رئیس ستاد دهه امامت و ولایت در هرمزگان با اشاره به ویژه برنامه عید غدیر برای کودکان عنوان کرد: عصر ۲۸ مردادماه ساعت ۱۷ مراسم جشن ویژه کودکان در پارک غدیر بندرعباس در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس برگزار می شود.
عامری با اشاره به برنامه های عید غدیر در شهرستان میناب اظهار کرد: اجتماع بزرگ غدیریون و حرکت هیئت های مذهبی از میدان ولایت تا مسجد امام ، پخت غذای نذری و اعزام ۱۴ تیم پزشکی در سطح شهرستان از برنامه های شاخص روز غدیر میناب است.
وی تصریح کرد: با پشتیبانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بازسازی واقعه غدیر در اکثر نقاط هرمزگان از جمله سندرک، حسن لنگی، سیریک، بندر خمیر و.. برگزار می شود.

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت در هرمزگان با بیان اینکه ازدواج های آسان گل های علوی از سال ۱۳۹۴ در استان هرمزگان هر ساله همزمان با عید غدیر صورت می گیرد، بیان کرد: سال گذشته ۳۱۳ زوج ازدواج آسان آنها صورت گرفت و جهیزیه به آنها داده شد و در سال جاری برای یک هزار و ۵۰۰ زوج به نیابت از شهدای استان مراسم ازدواج آسان در هفته وحدت برگزار می شود.
عامری خاطر نشان کرد: در روز عید غدیر برای ۶۵ زوج در بخش احمدی ازدواج آسان صورت می گیرد و جهیزیه تحویل داده می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار