کارشناس مسایل مذهبی ؛

غدیر، سرمنشا یک تفکر است

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان: عید غدیر، روز اثبات ولایت امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) و سرمنشا یک تفکر برای روشن کردن و شناسایی الگوهای اسلام است.
کد خبر: ۹۱۶۶۷۰۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان کارشناس مسایل مذهبی در جمع کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد و در حاشیه جشن عید غدیرگفت: علت جاودانگی حدیث غدیر در عید قرار گرفتن این روز و برپایی جشن و سرور در آن و سفارش به عبادت، راز و نیاز و انجام دادن کار‌های خیر و نیز توسعه بر خود و خانواده می‌باشد.

وی، ادامه داد: امروز یکی از وظایف خطیر و مهم همه ولایت مداران و محبان اهل بیت (علیهم السلام)، صیانت و حفاظت از خیمه و حریم ولایت و امامت و همچنین استمرار و تداوم حیات بخش آن در گستره عالم بشریت به عنوان طلایه داران پرچم هدایت و نقش محوری سعادت انسان هاست.

حجت الاسلام فتاحیان تصریح کرد: عید سعید غدیر پایه اصلی تمام حوادثی است که بعد از وجود نازنین پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) بوجود آمده است، پس مردم باید با حقیقت غدیر آشنا شوند و جشن های عید غدیر را هر چه با شکوه تر برگزار کنند.

وی در پایان تاکید کرد: نیکوتر از عید و شادمانی برای آن حضرت، اندیشیدن و تفکر به فضایل نیکوی امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار