جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) در امور اقشار «بسیج»:
رحمت الله دهقانی،گفت: بسیج دارای فرهنگ و تفکر است و ریشه در باورهای انقلابی‌، اسلامی و ملی ایران دارد‌.
کد خبر: ۹۱۶۶۷۱۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
 
 

 رحمت الله دهقانی جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) در امور اقشار بسیج، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عنوان کرد: بسیج انقلاب اسلامی ایران بیش از آنکه دارای سازمان رزمی مشخص باشد دارای فرهنگ و تفکر است و شالوده اصلی سازمان بسیج را همین فرهنگ و تفکر تشکیل می‌دهد‌.

وی، تصریح کرد: بخشی از شاخصه های این فرهنگ و تفکر عبارت است از عمل صالح، ایثار و استقامت، نیایش و خودسازی، محبت و احسان ، اعتقاد به حکومت اسلامی، حریت و شهامت، مردمی بودن، علم و آگاهی، نظم و آمادگی رزمی، هویت ملی و فرهنگ‌پذیری.

وی، عنوان کرد: بسیج بر اساس “بصیرت” و“آگاهی” عمل می‌‌کند و از این رو مستحکم و پایدار است.

وی، یادآور شد:بسیجی معتقد به حکومت مطلقه فقیه است و از کیان نظام و اسلام تا حد جان دفاع می کند؛

دهقانی، اضافه کرد: بسیج امروز بعد از ۴۰ سال به رشد کامل رسیده است و حتماً جامعه باید از این شجره طیبه میوه برداشت کند و امروز باید حرکت بسیج به سمت و سویی برود که جامعه از آن سود ببرد.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) در امور اقشار بسیج، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: این بیانیه می‌تواند یک برنامه ارزشمند کاری در همه عرصه‌ها باشد.

رحمت الله دهقانی با تأکید بر لزوم رسیدگی به کارهای بر زمین مانده ادامه داد: گام‌های بلندی در ۴۰ سال انقلاب اسلامی برداشته شد و باید تلاش کنیم که نیمه خالی لیوان را پر کنیم. جوانانی که دوران انقلاب و جنگ را ندیدند، باید بدانند که ما چگونه با دست خالی پیروز شدیم.

وی، با بیان اینکه امروز شاهد پیشرفت‌های شگرف و دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی هستیم، گفت: امروز ما با استکبار جهانی که خود را قدرت برتر عالم می‌داند، چنگ در چنگ انداخته‌ایم.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) در امور اقشار بسیج ، عنوان کرد: چرا کشور‌های دیگر با آمریکا و انگلیس مقابله و در برابر آن‌ها ایستادگی نمی‌کنند؟ امروز دشمن لب گشوده و مردم و کشور ما تحسین می‌کند.

وی، اظهار داشت: باید نیروی انسانی با تفکر بسیجی تربیت کنیم تا بتوانیم تحول ایجاد کنیم.

ارسال نظرات