فرمانده سپاه پارسیان از برگزاری ازدواج های آسان در سالن های ورزشی سپاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۶۷۲۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

 

 
 
 
جشن ازدواج آسان در سالن های ورزشی سپاه پارسیان/ سالن های ورزشی جهت ازدواج آسان تجهیز می شوند

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در گفتگو خبرنگار ما، از برگزاری جشن ازدواج در سالن های ورزشی سپاه خبر داد و گفت: سالن های ورزشی سپاه در راستای خدمت رسانی به مردم به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

موذن نسب، با بیان اینکه بیست و پنجمین جشن ازدواج نیز در این سالن ها برگزار شده، تاکید کرد: سالن  ۹ دی در روستای قاسمعالی تاکنون میزبان جوانانی بوده که به صورت رایگان جشن خود را برگزار کرده اند.

وی افزود: امید است تا با حمایت مسئولین شهرستان، ازدواج آسان جایگاه مناسبی در پارسیان پیدا کند تا جوانان تشویق به ازدواج آسان شده و سن ازدواج پایین بیاید که بالا رفتن سن ازدواج باعث بروز مشکلات فراوانی در جامعه اسلامی می شود.

فرمانده سپاه پارسیان برگزاری جشن ازدواج آسان را در اقتصاد خانواده موثر خواند و تصریح کرد: جان گرفتن ازدواج آسان در جامعه نقش موثری در اقتصاد خانواده دارد، چرا که برگزاری مراسم مجلل عروسی دوام زندگی را تضمین نمی کند و خانواده ها باید تلاش کنند تا با ایجاد تفاهم بین زوج های جوان، باعث دوام ازدواج آن ها شوند.

موذن نسب از فراهم کردن برخی تجهیزات جهت ازدواج آسان زوج های جوان در سالن های ورزشی با همکاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خبر داد.

ارسال نظرات