خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر (ع) قزوین:

ساختمان جدید بسیج دانشجویی قزوین افتتاح شد

ساختمان جدید بسیج دانشجویی قزوین با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۶۶۷۳۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ساختمان جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ظهر یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی دانشجویی شهیدحسن طهرانی مقدم در قزوین افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این ساختمان، حجت الاسلام سیدمرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه گفت: اقتدار و عظمتی که دوست و دشمن نسبت به آن اذعان دارند برگرفته از اخلاص سبزپوشان و پیروان ولایت فقیه است.

وی افزود:امروز بستر خلاقیت ها فراهم و شکوفا شده و رعب و وحشت در دل استکبار ایجاد شده است و رمز پیروزی ما، اخلاص بوده است.

امام جمعه شهر اقبالیه گفت: دشمن نسبت به ظرفیت های ما در شک و شبهه بود و براین باور بود که تحریم ها ما را از پای درخواهد آورد در حالی که امروز با وجود تحریم ها توانستیم در کشور اقتدار داشته باشیم و این نشان از اخلاص رهبری و سپاهیان بوده و سپاه خارچشم آمریکا و صهیونیست است.

فاطمیان یادآور شد: امام هادی (ع) بیان کردند که: «دنیا مانند بازاری است که در آن، عده ای سود و عده ای ضرر می کنند و عده ای که پیام وحی را دریافت کردند سعادتمند می شوند»؛ ما باید این سخنان را مورد توجه قرار داده و در مسیر سعادتمندی حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: مرحوم ابوترابی عنوان کردند: «پاک باش و خدمتگذار»؛ این جمله نشان می دهد که اموری که رنگ و بوی خدا را به خود بگیرد مسلما ماندگار خواهد بود و باید این موضوع را در زندگی مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه اقبالیه گفت: در حال حاضر، مشکل ما مشکل اقتصادی است و اگر اقتدار نبود سنگ بر روی سنگ بند نمی آمد و برای راه حل این مشکل نیز رهبری توصیه هایی مبنی بر استفاده از متخصصان داخلی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار