شهردار مهدیشهر با اشاره بر اینکه بودجه امسال ۲۰ میلیارد تومان پیش بینی شده بود گفت: تنها ۲۰ درصد بودجه تحقق پیدا کرده است
کد خبر: ۹۱۶۶۷۵۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر مسعود حاجی بگلو؛ شهردار مهدیشهر در آیین تجلیل از خبرنگاران مهدیشهر اظهار کرد: بوستان ورودی مهدیشهر به نام خبرنگار نام گذاری می‌شود.
وی در ادامه شاخص‌ترین عملکرد شهرداری مهدیشهر را اتمام عملیات عمرانی ساختمان اداری عنوان کرد و گفت: تجهیز و دکوراسیون مبلمان اداری شهرداری، تجهیز و افتتاح ایستگاه آتش نشانی شماره ٢، احداث پارک مهرگان به مساحت ٣ هکتار، سنگ فرش و ایجاد مسیر پیاده آب دردست مرکزی مسیر چشمه زیارت تا بلوار ٢٢ بهمن، موزایک سنگ فرش پیاده رو‌ها عنوان کرد.
وی با اشاره به خریداری ٥ دستگاه ماشین آلات، احداث سه میدان جدید، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، نوپردازی میادین و خیابان‌های سطح شهر، چمن کاری پارک بسیح به مساحت ٢ هکتار، نصب المان عنوان کرد و گفت: به زودی سه میدان دیگر در دستور کار شهرداری دست که پس از تصویب طرح در مراجع قانونی توسط شهرداری مهدیشهر آغاز میگردد.
وی در خصوص تعریض خیابان امام (ره) گفت: طرح مصوت خیابان امام هنوز ابلاغ نشده و پس از موافقت کمیسیون ماده ٥ عملیاتی خواهد شد.
وی همچنین گفت: در این دو سال فعالیت‌های چشمگیری در بخش‌های مختلف شعر انجام شده که مورد اقبال مردم قرار گرفته است.
وی در ادامه از تحقق ٩٣ درصدی بودجه سال ٩٧ شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت: بودجه سال ٩٧ بر مبنای ١٤ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان تصویب رسیده که در سال پیش بالغ ١٣ میلیارد. و ٧٠٠ میلیون تومان آن تحقق پیدا کرد.
حاجی بگلو خاطر نشان کرد: بودجه پیشنهادی برای سال ٩٨ در حدود ٢٠ میلیارد تومان مورد تصویب قرار گرفته که تاکنون تنها ٢٠ درصد آن تحقق پیدا کرده است.
وی همچنین در خصوص عدم اجرای پروژه احداث پلکان برقی میدان امام خمینی (ره) و دسترسی به حسینیه المهدی گفت: باتوجه به اینکه برای آغاز این پروژه در بودجه سال ٩٨ اعتباری پیش بینی شده ومشکلاتی با مالکین زمین‌های اطراف این پروژه وجود دارد هنوز پروژه آغاز نشده و با رفع مشکلات به امید خدا آغاز به کار خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها