سرتیپ دوم پاسدار «حسن علیزاده» با بیان افتخارات تیپ همیشه پیروز 18 الغدیر یزد، گفت: این تیپ در 11 عملیات آفندی و 20 عملیات پدافندی دفاع مقدس حضور پیروزمندانه داشته است و هیچ گاه و در هیچ شرایطی عقب نشینی نکرده است.
کد خبر: ۹۱۶۶۷۹۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرتیپ دوم پاسدار «حسن علیزاده» فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر یزد صبح امروز در دیدار پاسداران سپاه الغدیر یزد با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: تیپ ۱۸ الغدیر یزد ۱۸ ذی الحجه ۱۴۰۳ مصادف با ۴ مهر سال ۱۳۶۲ با همت فرماندهان و حمایت‌های بی دریغ آیت الله ناصری تشکیل شد.
وی افزود: این تیپ در ۱۱ عملیات آفندی و ۲۰ عملیات پدافندی دفاع مقدس حضور پیروزمندانه داشته است و هیچ گاه در هیچ شرایطی عقب نشینی نکرده است.
فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر یزد با اشاره به زحمات تیپ ۱۸ الغدیر در همه زمان‌ها ادامه داد: بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی افتخارات بسیاری نصیب این تیپ شده است.
سرتیپ دوم پاسدار حسن علیزاده تاکید کرد: در حدود ۳۲ سالی که از پایان جنگ می‌گذرد مردان تیپ ۱۸ الغدیر قریب به ۲۰ سال آن را در ماموریت‌های مختلف از جمله جنوب شرق کشور، پیرانشهر و... گذرانده اند.
این مقام مسئول با اشاره به قریب به ۱۰ شهید و ۵۰ نفر جانباز این ماموریت‌ها یادآور شد: یزدی‌ها در دفاع از حریم اهل بیت و سوریه هم نقش به سزایی را داشته اند و همیشه ماموریت‌ها سخت و تک‌های سنگین دشمن مبارزه کردند.
فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر یزد بیان کرد: نقش تیپ الغدیر در حوادث غیر مترقبه کشور مثل سیل، زلزله و... هم مسلم است و پاسداران تا جایی که در توان داشته اند ایستادگی کردند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات