استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه خوشبختانه اهداف برگزاری مسابقات والیبال جام ملت‌های ۲۰۱۹ در ارومیه محقق شد، گفت: براساس آمار اداره کل ورزش و جوانان، هم‌اکنون ۱۰۰ درصد اقامتگاه‌های ارومیه و ۸۰ درصد اقامتگاه‌های استان اشغال هستند.
کد خبر: ۹۱۶۶۸۰۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران کمیته‌های ستاد برگزاری هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال که در سالن همکف استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۹ ارومیه در این سطح، افتخاری برای آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه بود چون معمولا ده‌ها میلیارد تومان برای معرفی یک شهر هزینه می‌شود اما با برگزاری این مسابقات، با کمترین هزینه انجام شد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه ارومیه در مسابقات والیبال، مرکز رویداد جهانی شد تصریح کرد: همچنین ارومیه به عنوان پایتخت والیبال جهان مطرح شد و حتی رئیس فدراسیون جهانی که فیلم استقبال پرشور مردم ارومیه از مسابقات را در پارک‌ها و سینماها و ورزشگاه دیده بود، برایش این استقبال بسیار عجیب به نظر رسید.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: خوشبختانه با وجود حاشیه‌سازی‌های فراوانی که در این مسابقات انجام شد اما هیچ اتفاق ناخوشایندی رخ نداد و با شکوه و عظمت هر چه تمام‌تر برگزار شد.

وی به استقبال مردم از این مسابقات اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه ظرفیت سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه، چهار هزار و ۵۵۰ نفر بود اما ۲۵۰ هزار نفر متقاضی ورود به سالن مسابقات بودند.

شهریاری اظهار کرد: در این مسابقات، سه هزار بلیط به صورت مستقیم از طریق سایت به فروش رسید و با وجود مشکلاتی که از طریق فروش بلیط‌فروشی اینترنتی به وجود آمد، اما از شهرهای مختلف کشور، برای تماشای مسابقات والیبال در ارومیه حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه اهداف برگزاری مسابقات والیبال جام ملت‌های ۲۰۱۹ در ارومیه محقق شد، تصریح کرد: براساس آمار اداره کل ورزش و جوانان، هم‌اکنون ۱۰۰ درصد اقامتگاه‌های ارومیه و ۸۰ درصد اقامتگاه‌های استان اشغال هستند، بنابراین این مسابقات در معرفی ارومیه و جذب گردشگر تاثیر فراوانی داشت.

 انتهای پیام/ع

ارسال نظرات