خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

آزادگان اسوه ایثار و از جان گذشتگی هستند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: صبر، استقامت و شکیبایی آزادگان مثال زدنی است و آنان بهترین نمونه‌های ایثار و از جان گذشتگی هستند.
کد خبر: ۹۱۶۶۸۱۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

 به گزارش  خبرگزاری بسیج از ارومیه، رسول جلیلی در مراسم تجلیل و تکریم آزادگان سرافراز سازمان که با حضور تعدادی از آزادگان شاغل و بازنشسته سازمان در سالن جلسات ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با بیان اینکه افتخار همکاری با 23 آزاده نصیب سازمان جهاد کشاورزی استان شده است، اظهار کرد: آزاده هایی که در سازمان جهاد کشاورزی استان مشغول به کار بوده و یا به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند برای ما افتخار بزرگی است.

وی افزود: آزادگان با خدا معامله کرده اند و  بهترین ساعات عمر پربرکت خود را برای رضای خدا گذرانده اند و با تحمل سختی ها و شکنجه های وحشیانه صدامیان استقامت ورزیده اند، تا نصر و پیروزی خداوند به آنهاتعلق گیرد و سرافراز و سربلند به میهن اسلامی ایران بازگردند.

 جلیلی ادامه داد: جانفشانی و مجاهدت شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز کشورمان زمینه ساز قدرت روز افزون ایران اسلامی بوده و نظام اسلامی را به قدرتی تاثیرگذار تبدیل کرده است.

 وی در پایان گفت: مجموعه جهاد به عنوان پشتیبانی رزمی دوران دفاع مقدس به خدمت مشغول بود و به حق توسط امام راحل(ره) به لقت سنگرسازان بی سنگر نایل آمدند که از افتخارات ما، خدمت در این جبهه در دوران فعلی است.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز ضمن تبریک میلاد امام هادی (ع) که تعداد زیادی از عمر مبارکشان را در اسارت گذرانده و برای ما مسلمانان اسوه صبر و استقامت هستند ، خطاب به ازادگان سازمان گفت : آنچه کشور ما را حفظ کرده و در برابر همه ناملایمات، سختی‌ها و فشارها باعث شده این کشور روز به روز به سمت پیشرفت حرکت کند و در برابر زورگوها تسلیم نشود، همان فرهنگ ایثار و شهادت است که شما بهترین نمونه‌های آن هستید.

حجت الاسلام سید حامد ساجدی نژاد اضافه کرد: اسرا نمونه بارز مجاهدین در راه خدا هستند و همه ما و هم مردم ایران مدیون ایثارگران، شهدا و‌آزادگان هستیم.

 در پایان این مراسم از آزادگان حاضر در جلسه با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدر دانی شد.

گفتنی است، آذربایجان غربی 12 هزار شهید، 17 هزار جانباز و 2 هزار و 20 آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد 72 شهید و23 آزاده متعلق به سازمان جهاد کشاورزی استان است که 18 نفربه افتخار بازنشستگی نایل شده و 5 نفر در حال حاضر مشغول فعالیت در سازمان هستند.

  26 مرداد سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان اسیر در زندانهای رژیم بعث عراق به کشورمان است و در 26 مرداد سال 1369 نیز نخستین گروه از آزادگان سرافراز به کشورمان بازگشتند.

 انتهای پیام/ع

ارسال نظرات