خبرهای داغ:

پایگاه بسیج و مساجد ارتباط قوی داشته باشند

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: ارتباط بین مساجد و پایگاه ها بسیار مهم و ضروری است
کد خبر: ۹۱۶۶۸۴۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، عباسعلی کاظمی فرمانده ناحیه سرخه در جلسه سرکشی پایگاه رقیه(س) با اشاره به دهه امامت، ولایت و عید غدیر گفت: واقعه غدیر خم، حادثه ای بسیار عظیم در تاریخ اسلام است، واقعه ای که در طی آن اسلام و جانشینی و نیابت امام علی(ع) را به جهانیان معرفی نمود. پس در تاریخ اسلام باید بسیار به آن پرداخته شود و هر کدام از ما به نحوی مسئول هستیم و باید در این راه گامی برداریم تا ابعاد و زوایای غدیرخم برای همه اقشار جامعه و در هر رده سنی واضح و روشن شود تا زمینه درک هرچه بهتر و بیش تر این واقعه فراهم آید.
وی با بیان اینکه بسیج از همین اقشار مردم تشکیل شده است که همیشه پای کار هستند و در صحنه حضور فعال و موثری دارند افزود: این هنر امام راحل بود که دل های مردم را به انقلاب و ایران اسلامی گره زد که مردم ما محکم و استوار پای این انقلاب و آرمان های امام(ره) ایستاده اند و همچنان گوش به فرمان ولی امر زمان خویش امام خامنه ای(مدظله العالی) هستند.
کاظمی خاطرنشان کرد: ارتباط بین مساجد و پایگاه ها از اهم امور است، خوشبختانه ارتباط خوبی بین مسجد امام هادی(ع) با پایگاه رقیه(س) و کانون الهادی برقرار شده است. البته برگزاری جلسات شواری پایگاه ها به عنوان یک هیئت اندیشه ورز است که باید در آن فکر و گفتگو کرد و آسیب های محله را شناسایی نمود و از این طریق نسبت به محله و مشکلات آن اشراف کامل یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار