به همت حوزه ٢٢۰ حضرت هاجر (س) و پایگاه ام البنین (س) ارائه خدمات درمانی ، پزشکی و ویزیت رایگان در منطقه شهید رجایی شهر کرج همزمان با دهه کرامت و ولایت انجام شد .
کد خبر: ۹۱۶۶۸۴۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت حوزه ٢٢۰حضرت هاجر (س) و پایگاه ام البنین (س) ارائه خدمات درمانی ، پزشکی و ویزیت رایگان در منطقه شهید رجایی شهر کرج همزمان با دهه کرامت و ولایت انجام شد .

ارائه خدمات درمانی ، پزشکی و ویزیت رایگان در منطقه شهید رجایی شهر کرج

مسئول  برگزاری این اردوی جهادی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: عمومی سازی اردوهای جهادی در بین مردم ضروری است چرا که تنها به یک قشر خاص اختصاص ندارد.

ایرج کاریزی در حاشیه برگزاری اردو یک روزه جهادی تاکید و اظهار کرد: اردوهای جهادی تنها مختص به قشر دانشجو، طلاب و یا پزشکان نیست بلکه هر فردی در هر رشته ای تخصص دارد و می تواند کمکی انجام دهد، در این اردو شرکت کند.

ارائه خدمات درمانی ، پزشکی و ویزیت رایگان در منطقه شهید رجایی شهر کرج

وی افزود: اردوی جهادی با هدف کمک به مردم مناطق محروم برگزار می شود، بنابراین در این امر خیرخواهانه مقام و منصب اهمیتی ندارد و تمام اقشار جامعه باید در طول سال یک ماه یا یک هفته وقت خود را برای کمک رسانی به مناطق محروم صرف کنند.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی بهترین بستر برای خودسازی، رشد و تعالی معنوی هر انسان است و جوانان مشتاق بااعتقادات کامل و خودباوری در این راه قدم می‌گذارند.

ارائه خدمات درمانی ، پزشکی و ویزیت رایگان در منطقه شهید رجایی شهر کرج

کاریزی با اشاره به فعالیت گروه جهادی در این منطقه بیان داشت: این گروه با توقعات اندک و تجهیزات و تخصص‌های خوبی در این منطقه خدمت می‌کنند و همچنین امور بزرگ و مهم نباید سبب غفلت از کارهای کوچک شود، قطعا هر نوع کمک رسانی حتی اگر کم باشد، در نزد خداوند ارج خواهد داشت.

 

خبرنگار بسیجی : بهرامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها