در دیدار مسئول بسیج کارمندان سمنان و مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان تاکید شد

حضور سازمان فنی و حرفه‌ای در میز خدمت جهادی

مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان با فاطمه منصوری مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان دیدار و بر نقش این سازمان در میزهای خدمت جهادی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۶۶۸۶۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از سمنان، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان با فاطمه منصوری مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان دیدار و گفتگو کرد.

مرتضی دهرویه با اشاره به برگزاری میز خدمت جهادی به عنوان اصلی‌ترین برنامه‌ سازمان بسیج کارمندان افزود: در میز خدمت جهادی که در روستاهای دور افتاده و مناطق محروم برگزار می‌شود، سازمان فنی و حرفه‌ای می‌تواند نقش ویژه‌ای ایفا کند.

 

مسئول سازمان بسیج کارمندان سمنان با بیان اهمیت موضوع عفاف و حجاب برای کارمندان و خانواده‌های آنان افزود: ما آمادگی این را داریم که با همکاری فنی و حرفه‌ای آموزش‌هایی تاثیرگذار در زمینه فرهنگی برای کارمندان این اداره برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های بیانیه گام دوم گفت: در خصوص بیانیه گام دوم باید اقدامات و طرح‌هایی را بیندیشیم که تاثیر گذاری آن در کارمندان ملموس بوده و نقش کارمندان در بیانیه گام دوم را به وضوح تبیین کند.

همچنین در این دیدار مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به نیاز دستگاه‌های اجرایی به حضور و فعالیت بسیج افزود: فنی و حرفه ای استان در برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج  حضور فعال و پررنگی دارد.

وی افزود: سازمان فنی و حرفه ای آمادگی خود را برای اجرای دوره‌های آموزشی و برنامه‌های مرتبط اعلام می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار