خبرهای داغ:
زاهدی بر پیشگیری از اعتیاد با محوریت مردم در محلات تاکید کرد
کد خبر: ۹۱۶۶۸۷۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی در پنجمین نشست کارگره شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج و نهادهای متولی در حوزه مبارزه با مواد مخدر نباید برنامه‌های یکدیگر را خنثی کنند.

وی گفت: هر یک از این نهادها باید مناطق و حوزه های جدیدی را در دست گرفته و از فعالیت همزمان در یک منطقه و محله پرهیز کنند.

استاندار قزوین اظهار کرد: تنوع اعتیاد در بین اصناف، مشاغل و کسب و کارها متفاوت است و بارها مشاهده شده که مشاغل پردرآمد بیشتر در معرض مصرف تفننی مواد قرار می گیرند.

وی عنوان کرد: اصولا در جوامع کارگری شیوع اعتیاد بالا است و هر قدر که تعداد واحدهای تولیدی در یک استان افزایش یابد، تعداد کارگران معتاد نیز به همان نسبت روند صعودی خواهد داشت.

زاهدی افزود: سرو صدا، سختی کار و مراوده کارگران با یکدیگر از عوامل مهم شیوع اعتیاد در جوامع کارگری است.

استاندار قزوین اضافه کرد: برای مقابله و اقدامات مقابله ای مناسب باید ضمن برنامه های پژوهشی به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب در بین کارگران اقدام نمود.

وی تصریح کرد: پیشگیری از اعتیاد باید با محوریت مردم و افراد ذی نفوذ در محلات دنبال شود تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد و این طور نباشد که محوریت کارهای ما فقط در حد برگزاری نشست ها خلاصه شود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها