همایش «مدیریت مصرف انرژی محور رونق تولید» با مشارکت سازمان بسیج کارمندان و همکاری شرکت گاز و توزیع برق استان مازندران در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۸۷۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از مازندران، همایش استانی «مدیریت مصرف انرژی، محور رونق تولید» با همکاری شرکت گاز و توزیع برق استان و با سخنرانی جانشین فرماندهی سپاه کربلا، به همت سازمان بسیج کارمندان و سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان مازندران در دانشگاه سماء ساری برگزار شد.

سرهنگ محمد رضایی جانشین سپاه کربلا مازندران در همایش مدیریت مصرف انرژی محور رونق تولید در ساری با تاکید براینکه صرف برگزاری همایش و جلسه، مسائل و مشکلات برطرف نمی‌شود گفت: در حوزه انرژی از نظر تولید در کشور مشکل چندانی نداریم و لازم است در حوزه مصرف، مدیریت را سرلوحه قرار دهیم.

وی افزود: سد تلمبه‌ای ذخیره‌ای در سیاه بیشه جزو سدهای منحصربفردی است که برای تولید انرژی در کشور ساخته شده است اما در حوزه مصرف انرژی مشکلات بسیاری داریم.

همایش «مدیریت مصرف انرژی محور رونق تولید» در ساری برگزار شد

وی گفت: دانش و آگاهی مردم در زمینه اهمیت انرژی زیاد نیست از اینرو باید در قالب اطلاع رسانی به مردم آگاهی بخشی کنیم.

سرهنگ رضایی با اشاره به سابقه طولانی و قدمت تاریخی کشور گفت: نباید همه انرژی را از دست دهیم و باید آن را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مصرف بی رویه منابع را از چالش‌ها برشمرد و گفت: باید شرایط و الگوی دوران دفاع مقدس در کشور حاکم شود تا اقتصاد را توانمند و پویا کنیم.

وی ادامه داد: در واقعه سیل با حضور پرشور بسیجیان، مشکلات مردم پیگیری شد و هم اکنون نیز گروههای جهادی بسیج در سیمرغ و مناطق سیل زده مشغول کار است و بسیجی در حوزه مدیریت مصرف انرژی نیز می‌تواند کمک کار باشد.

همایش «مدیریت مصرف انرژی محور رونق تولید» در ساری برگزار شد

ارسال نظرات