مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:

واقعه غدیر از مهمترین وقایع تاریخ اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک: واقعه ی غدیر واعلام جانشینی ولایت امیرالمومنین علی(ع) از سوی پیامبر(ص) به دستور خداوند متعال،از مهمترین وقایع تاریخ اسلام است.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۰۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک گفت: واقعه ی غدیر واعلام جانشینی ولایت امیرالمومنین علی(ع) از سوی پیامبر(ص) به دستور خداوند متعال،از مهمترین حوادث تاریخ اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سهرابی ابراز کرد، غدیر یعنی هزار برگ زیبا در نهال سبز ولایت، غدیر روزی است که آفتاب تیغه ی نورانی اش را بر ساحل دلها کشید و گل محبت شکفت، غدیر یعنی قرآن ، غدیر یعنی آخرین پیام.

سهرابی تصریح کرد، واقعه ی غدیر از ابعاد مختلف و از جهات متفاوت درخشندگی و اهمیت خاصی در تاریخ اسلام است، کمتر مقطع تاریخی را می توان یافت که از سند، اطمینان از اصل وقوع، کثرت راویان و اعتماد چنین قوتی داشته باشد، البته این برای اولین مرتبه نبود که نبی مکرم اسلام(ص)، علی (ع) را به خلاف وامامت نصب نمودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک درباره اهمیت و ابعاد واقعه غدیرگفت: پیغمبر در غدیر توقف فرمود و حضرت علی (ع) را به امامت منصوب کردند،وی افزود در قرآن 2 بار واژه ایهاالرسول آمده است و این از اهمیت تکمیل رسالت نبی گرامی اسلام می باشد که اگر آن را ابلاغ نکند رسالتش ناتمام مانده است.

سهرابی در پایان ضمن اشاره به بیان پیامبر(ص)که فرمودند غدیر بزرگترین عید امت من است، این عید را به همه ی امت اسلامی و مسلمانان جهان تبریک گفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار